جمعه 1 شهریور 1398
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607956
  • 6 مرداد 1398
  • 12:04
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
به‌کارگیری ظرفیت‌ تبلیغاتی برای معرفی کرمان به‌عنوان مقصد گردشگری

به‌کارگیری ظرفیت‌ تبلیغاتی برای معرفی کرمان به‌عنوان مقصد گردشگری

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: برای معرفی استان به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی در طول سال استفاده کنیم.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین،‌ فریدون فعالی در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان بیان کرد: اطلاع‌رسانی در زمینه گردشگری و سفر تنها به چاپ چند بروشور در ایام نوروز اختصاص پیدا نمی‌کند‌،اگر می‌خواهیم استان را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری معرفی کنیم، باید اطلاع‌رسانی مستمر طی سال صورت گیرد.

وی اطلاع‌رسانی به شیوه‌ها و ابزارهای مختلف توسط سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با گردشگری را مورد تاکید قرار داد و گفت: سازمان‌هایی که در این زمینه می‌توانند نقش داشته باشند،‌باید برنامه منظمی و مشخصی ارائه دهند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی‌،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به نقش رسانه ملی در معرفی جاذبه‌های استان پرداخت و افزود: صداو سیما یکسری اقدامات ذاتی دارد،‌اما باید خارج از آن دستورالعمل‌هایی برای معرفی استان داشته باشد.

فعالی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی باید استفاده کنیم به‌عدم وجود تابلوهای راهنمای اماکن گردشگری در محورهای ارتباطی استان اشاره داشت و گفت: در سفر به شهرستان‌هایی مانند رفسنجان،‌تابلوهایی برای تبلیغ مناطق گردشگری استان ندیدم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان داشت: هر دستگاهی متناسب با وظایفی که دارد طرح‌ها و برنامه‌هایی در حوزه خدمات سفر باید داشته باشد.

0