شنبه 6 مرداد 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611544
  • 26 اردیبهشت 1403
  • 16:00
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تفاهم‌نامۀ «بهبود فرآیند اخذ مجوزهای ساخت‌وساز شهری و جذب سرمایه» بین شهرداری کرمان و اتاق بازرگانی استان منعقد شد

در حاشیۀ سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس»؛

تفاهم‌نامۀ «بهبود فرآیند اخذ مجوزهای ساخت‌وساز شهری و جذب سرمایه» بین شهرداری کرمان و اتاق بازرگانی استان منعقد شد

در حاشیۀ سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس»، تفاهم‌نامۀ «شهرداری کرمان» و «اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان» با هدف بهبود فرآیند اخذ مجوزهای حوزۀ ساخت‌وساز شهری و فراهم‌آوردن قابلیت جذب سرمایه، منعقد شد.

به گزارش کرنا، صبح امروز بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه 1403، در حاشیۀ سومین روز از رویداد «کرمان آیدکس»، این تفاهم‌نامۀ دوجانبه در راستای تحقق اهداف توسعه متوازن و پایدار و بهبود فضای کسب‌وکار و جذب سرمایه‌گذار در حوزۀ صنعت ساختمان و همچنین بهره‌مندی و هم‌افزایی ظرفیت و تجربه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، بین شهرداری کرمان به نمایندگی «محسن تویسرکانی»، شهردار کرمان و «مهدی طبیب‌زاده»، رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان، منعقد شد.

لازم به ذکر است، بررسی امکان پرداخت‌های عوارض شهرسازی در بافت تاریخی در زمان انتهای پروژه (هنگام صدور پایان‌کار) به نرخ روز، بررسی امکان تسریع و تلخیص مراحل اداری صدور مجوزهای صادره در حوزۀ شهرداری و تشکیل کارگروه‌های مشترک و با حضور سایر دستگاه‌های اجرایی، بخش‌هایی از موارد ذکرشده در این تفاهم‌نامه است.

همچنین مدت تفاهم‌نامه «شهرداری کرمان» و «اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان» از زمان امضا، یک سال است که با توافق طرفین، قابل تمدید خواهد بود.

0