جمعه 4 خرداد 1397
نسخه آزمایشی
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606585
  • 24 اردیبهشت 1397
  • 16:57
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ثبت روزانه بیش از 1000 تماس تلفنی با مرکز 125 آتش‌نشانی

ثبت روزانه بیش از 1000 تماس تلفنی با مرکز 125 آتش‌نشانی

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمنی شهرداری کرمان از ثبت روزانه  بیش از 1000 تماس تلفنی ازسوی شهروندان با مرکز 125 این سازمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، علی عسکری گفت: متأسفانه از این تعداد تماس 85 درصد ایجاد مزاحمت تلفنی بوده است.

وی از شهروندان خواست آتش‌نشانی را در داشتن شهری ایمن یاری کنند، بدون دلیل شماره‌ی 125 این سازمان را اشغال نکنند و نحوه‌ی صحیح استفاده از شماره‌های امدادی را به فرزندان خود آموزش دهند.

عسکری افزود: هر مزاحمت تلفنی می‌تواند باعث سوزاندن یک زندگی شود؛ بنابراین، کاهش تماس‌های نامربوط با مرکز 125 این سازمان، باعث تسهیل در  روند امدادرسانی به شهروندان خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی هم‌چنین از آمادگی این سازمان برای ارایه‌ی مشاوره‌ی ایمنی به شهروندان خبر داد و گفت: شهروندان برای هرگونه راهنمایی و مشاوره‌ی ایمنی می‌توانند در طول شبانه‌روز با شماره‌ی 125 این سازمان تماس بگیرند.

0