به گزارش کرمانشهرآنلاین، ایمان سیفالهی در جلسه معرفی یکی از مدیران این معاونت، با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان، هدف اصلی معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان است، بر همدلی و تعامل بیشتر مدیران و کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری برای خدمترسانی بهتر به مردم تأکید کرد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان افزود: با توجه به گستردگی حوزۀ خدمات شهری، هماهنگی و نظارت بر عملکرد سازمانها و معاونان مناطق پنجگانه کار سادهای نیست، اما مدیران این معاونت، و معاونان خدمات شهری مناطق پنجگانه، با همدلی و تعامل خود، زمینۀ ارائه هرچه بهتر خدمترسانی مطلوب به مردم را فراهم آوردهاند.
سیفالهی ميزان رضايت شهروندان از خدمات شهري را تعيينکننده کيفيت عملکرد شهرداري دانست و گفت: احساس رضایت شهروندان از محیط شهري و خدماتی که شهرداري ارائه میدهد، عامل مهمی در جهت ایجاد انگیزه در مردم براي مشارکت در توسعه شهري و بهبود کیفیت محل سکونت خویش است.
وی افزود: وظایف شهرداري در حوزههای مختلف خدماتی، عمرانی، شهرسازي، فرهنگی و اجتماعی، بهگونهاي که هر فرد از آغاز تولد تا پایان زندگی، نیازمند خدمات این نهاد غیردولتی است؛ بنابراین، مدیریت شهري با کاهش مشکلات زیستمحیطی، ترافیکی و توجه به فضاي سبز و سایر موارد، میتواند موجب افزایش انگیزه شهروندان در پرداخت بهموقع عوارض و مشارکت و همکاري شهروندان با شهرداري شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان ادامه داد: عملکرد شهرداري و مدیریت شهري، بهویژه حوزه خدمات شهری، میتواند تأثیر زیادي بر ارتقای رضایتمندی و در پی آن، رضایت شهروندان داشته باشد و زندگی پایدار شهري را تضمین کند.
لازم به ذکر است؛ در این جلسه، طی حکمی ازسوی ایمان سیفالهی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان، «علی محمدی» بهعنوان سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر عملکرد خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان معرفی و از خدمات «مهدی طهماسبی» مدیر پیشین این مدیریت، تقدیر شد.
در این نشست همچنین از زحمات «مصیب محسنبیگی»، معاون سابق خدمات شهری شهرداری منطقه پنج تقدیر و «منصور عظیمی»، بهعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه پنج معرفی شد.