شنبه 6 مرداد 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9610473
  • 30 اردیبهشت 1402
  • 18:36
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت دریافت تأییدیه ایمنی و آتش‌نشانی برای مراکز درمانی‌، بهداشتی و اماکن مذهبی و فرهنگی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تأکید کرد:

ضرورت دریافت تأییدیه ایمنی و آتش‌نشانی برای مراکز درمانی‌، بهداشتی و اماکن مذهبی و فرهنگی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، بر ضرورت دریافت تأییدیه ایمنی و آتش‌نشانی برای مراکز درمانی‌، بهداشتی و اماکن مذهبی و فرهنگی، تأکید کرد.

به‌ گزارش کِرنا، ابراهیم بابایی، در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، ضمن اشاره به این موضوع که پیشگیری از حوادث، وظیفه اولیه آتش‌نشانی است، گفت: این سازمان برای ارائه نکات پیشگیری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مساجد و اماکن مذهبی، آمادگی دارد. 

وی با قدردانی از روحیه تعامل و همکاری در اداره‌کل تبلیغات اسلامی، افزود: با هدف پیشگیری و جلوگیری از حوادث، دریافت تأییدیه ایمنی و آتش‌نشانی، برای تمام اماکن ازقبیل مراکز درمانی، بهداشتی و اماکن مذهبی و فرهنگی، لازم‌الاجرا و ضروری است.

در این دیدار همچنین، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، ضمن استقبال از همراهی سازمان آتش‌نشانی در زمینه ارائه نکات  پیشگیری  و آموزش ایمنی در مساجد و اماکن مذهبی، افزود: حساسیت و دقیق‌بودن آتش‌نشانان به‌دلیل اضطراری که در کار و شغل آنها وجود دارد، قابل ستایش است 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش ایمنی و آتش‌نشانی به اهالی محله‌ها و مردم در مساجد به‌صورت رایگان، در برنامه‌های آموزشی شهروندی این سازمان قرار گرفته، از ظرفیت محله‌ها و مساجد در کاهش حوادث و ارتقای فرهنگ ایمنی، استفاده کرد.

31.3434