شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606742
  • 30 خرداد 1397
  • 16:06
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
390 نفر از شهروندان با شهردار کرمان ملاقات کرده‌اند

در سه‌ماهه‌ی نخست امسال؛

390 نفر از شهروندان با شهردار کرمان ملاقات کرده‌اند

مشاور و مدیر حوزه‌ی شهردار و امور شورای اسلامی شهر کرمان از ملاقات 390 نفر از شهروندان با شهردار کرمان در سه‌ماهه‌ی اول امسال خبر داد.

اسماعیل جهانشاهی در گفت‌و‌گو با کرمان‌شهرآن‌لاین، گفت: در سه‌ماهه‌ی نخست امسال 390 نفر از شهروندان که مشکلاتی در زمینه‌های مختلف مرتبط با شهرداری داشتند، با سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان ملاقات کرده‌ و مشکلات آن‌ها ازسوی شهردار مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: هم‌چنین طی این مدت 103 نفر از کارکنان شهرداری نیز طی ملاقات عمومی شهردار با همکاران، با شهردار کرمان گفت‌و‌گو و مشکلات خود را بیان کردند.

مشاور و مدیر حوزه‌ی شهردار و امور شورای اسلامی شهر کرمان به تغییر فرایند ملاقات عمومی نسبت به گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییراتی که در فرایند ملاقات عمومی انجام گرفت، شهروندان دیگر برای ملاقات با شهردار محترم معطل نمی‌‌شوند.

جهانشاهی در خصوص چگونگی ملاقات عمومی شهروندان با شهردار کرمان گفت: به شهروندانی که قصد ملاقات با شهردار محترم را دارند، وقت و ساعت مشخص اعلام می‌شود؛ بنابراین، شهروندان رأس ساعت مقرر در شهرداری حضور یافته و بدون معطلی با شهردار کرمان دیدار و گفت‌و‌گو می‌کنند.

وی هم‌چنین به تشکیل کارگروه‌های مشورتی تخصصی مختلف با حضور متخصصان هر حوزه ازجمله کارگروه مشورتی معماری و شهرسازی، کارگروه مشورتی بافت تاریخی، کارگروه مشورتی حقوقی، کارگروه مشورتی اقتصادی و ... اشاره کرد و گفت: جلسات کارگروه‌های مشورتی عصرها خارج از وقت اداری برگزار می‌شود تا خللی در اداره‌ی امور شهر به‌وجود نیاید.

‌مشاور و مدیر حوزه‌ی شهردار و امور شورای اسلامی شهر کرمان به ساعت کار شهردار کرمان اشاره کرد و با بیان این‌که مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان، هر روز از شش صبح تا پاسی از شب مشغول فعالیت است، گفت: بازدیدهای سرزده از مناطق چهارگانه و سازمان‌های مختلف شهرداری به‌صورت مرتب در دستور کار شهردار کرمان قرار دارد تا عملکرد واحدهای مختلف شهرداری مورد ارزیابی قرار گیرد.

جهانشاهی به هماهنگی با معاونان شهردار برای حضور در جلسات کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر کرمان اشاره کرد و گفت: هم‌چنین پیگیری نامه‌ها و ارایه‌ی پاسخ به‌موقع به مکاتبات شورای اسلامی شهر کرمان به‌طور جدی دنبال می‌شود.

0