پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9608026
  • 6 شهریور 1398
  • 11:33
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
«قسم» به «عجایب‌المخلوقات»

«قسم» به «عجایب‌المخلوقات»

رضا کرمانی - برای اوقات فراغت آخرهفته یکی از دلپذیرترین کارها تماشای فیلم است. در این ستون برای شما پیشنهاد تماشای فیلم‌هایی را دارم که امیدوارم مورد پسند شما واقع شود.

 اگر به تماشای فیلم در سالن سینما علاقمندید این هفته تماشای فیلم«قسم» دومین ساخته محسن تنابنده را به شما توصیه می‌کنم. تاکنون هر چه فیلم و سریال و.. از محسن تنابنده دیدید، کنار بگذارید و بی‌هیچ پیش‌زمینه به تماشای فیلم قسم بنشینید. نه به این دلیل  که با فیلم مهمی مواجه می‌شوید، خیر. بلکه چون قسم فیلم متفاوتی است که تماشاگران کمتر شاهد آن بوده‌اند.
قسم، عنوان دومین و جدیدترین ساخته محسن تنابنده است که این روزها در سینما مهتاب کرمان در حال اکران است.
 اما به علاقمندان تماشای فیلم در مقابل تلویزیون و از روی کاناپه، بی‌شک تماشای فیلم «متری شیش ونیم» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستا توصیه می‌شود در این فیلم بازیگرانی چون: نوید محمدزاده، پیمان معادی، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی ایفای نقش می‌کنند، فیلم موضوعی اجتماعی دارد و به مقوله مواد مخدر می‌پردازد. راستی یادتان باشد که این فیلم +15 است و تماشای آن برای افراد زیر پانزده سال توصیه نمی‌شود این فیلم به تازگی وارد شبکه خانگی شده است. 
 اما برای علاقمندان تماشای فیلم‌های خارجی این هفته فیلم «امپراطور پاریس» محصول سال 2019 فرانسه توصیه می‌شود فیلمی در ژانر تاریخی و مذهبی  به کارگردانی جان فرانکو‌ریچ که به دوران سلطنت ناپلئون و اتفاقاتی جذاب در خصوص مردی به نام ویدورک می‌پردازد. علاقمندان می‌توانند این فیلم را با دوبله فارسی در سایت آپارات فیلیمو مشاهده کنند. این هفته همچنین تماشای فیلم تئاتر «عجایب المخلوقات» به کارگردانی رضا ثروتی را به علاقمندان تاترتوصیه می‌کنم اثری قابل تامل که روایتی است از موقعیت انسان در جهان پیرامون و ارتباط او با عنصر قدرت. این فیلم تئاتر نیز در سایت فیلیمو در بخش فیلم تئاتر قابل دیدن و دانلود است.

0