جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9610178
  • 4 بهمن 1401
  • 15:57
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
آسفالت معابر «سرآسیاب» آغاز شد

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان:

آسفالت معابر «سرآسیاب» آغاز شد

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، از آغاز آسفالت معابر «سرآسیاب» کرمان خبر داد.

به گزارش کِرنا، مهدی نیکویی، در جلسه تودیع و معارفه تعدادی از مدیران زیرمجموعه معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان، انجام وظیفه در هر جایگاهی را مورد تأکید قرار داد و  گفت: از  مسئولان انتخاب‌شده، انتظار دارم کار خود را  با قدرت، جدیت و به نحو احسن انجام دهند.

وی، با بیان اینکه شهرداری برای آسفالت مناطق هدف بازآفرینی شهری اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: یکی از مناطق هدف، «سرآسیاب» است که آسفالت معابر آن شروع شده و حدود ۵۰ هزار مترمربع از معابر آن در حال زیرسازی و آسفالت است.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان افزود: اجرای پروژه فاضلاب «سرآسیاب» در سه مقطع زمانی انجام شده و با پایان اقدامات لازم درخصوص فاضلاب، در خیابان «شهید فلاح»، کوچه‌های شماره ۱۰، ۱۲ ، ۱۴ و ۱۶ آسفالت شده است.

نیکویی ادامه داد: بر این اساس، در ایام دهه فجر، مراسم افتتاحیه و شروع آسفالت از منطقه چهار شهری و محله «سرآسیاب» خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشکل اجرای فاضلاب در محله «سرآسیاب» برطرف و سپس آسفالت انجام شده است، ادامه داد: اجرای پروژه فاضلاب در منطقه چهار نسبت به دیگر مناطق پیشرفت خوبی داشته است.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، آسفالت معابر شهرک «شهید همت» را نیز ازجمله اقدامات مؤثر در منطقه چهار  شهری دانست و گفت: با تلاش شهرداری منطقه چهار و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، معابر باقی‌مانده در صورت نداشتن مشکل اجرای فاضلاب و فراهم‌بودن تجهیزات زیرساختی، آسفالت خواهد شد.

نیکویی افزود: پیش‌بینی می‌شود در شش‌ماه آینده، سطحی حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار مترمربع از معابر منطقه چهار آسفالت شود.

وی، با اشاره به اینکه توجه به منطقه چهار، از جایگاه خاصی برخوردار است، بر لزوم تغییر در چارت معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهرداری نیز تأکید کرد.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، ازجمله تغییرات لازم به تفکیک سازمان عمران از بازآفرینی فضاهای شهری اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی، مدیرکل اجرایی است.

نیکویی همچنین با بیان اینکه کارهای عمرانی ازجمله تقاطع‌های غیرهمسطح در شهر انجام شده که نیاز به بازنگری و نگهداری دارد، ادامه داد: باید متولی امور اجرایی و شهری با دید وسیع، این مسئولیت را برعهده بگیرد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست، طی حکمی از سوی سعید شعرباف، شهردار کرمان، مصیب محسن‌بیگی، به‌عنوان مسئول پیگیری اقدامات عمرانی مناطق محروم و هدف بازآفرینی معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر، ازسوی معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی، زحمات وی در معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار، مورد تقدر قرار گرفت.

همچنین با حکم مهدی نیکویی، معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار، علی میرزایی، به‌عنوان معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار، و مهدی طهماسبی، به‌عنوان مدیر اجرایی و جانشین در امور ترافیک شهری معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان معرفی شد.

0