شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609846
  • 30 شهریور 1401
  • 08:48
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
آماده‌سازی معابر برای بازگشایی مدارس

سرپرست شهرداری منطقه دو خبر داد:

آماده‌سازی معابر برای بازگشایی مدارس

سرپرست شهرداری منطقه دو، از آماده‌سازی معابر محدودۀ منطقه دو به‌منظور استقبال از سال تحصیلی جدید و ممنوعیت حفاری معابر در اولین هفته مهرماه، خبر داد.

به‌گزارش کِرنا، علی رحیمی، با بیان اینکه طرح استقبال از ماه مهر، به‌منظور ارتقای سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هرچه بهتر سطح منطقه، در حال انجام است، گفت: رنگ‌آمیزی جدول‌ها، خط‌کشی خطوط عابر پیاده، به‌ویژه در معابر محدودۀ مدارس، پاک‌سازی و شست‌وشوی دیوارها، تسطیح زمین‌های خالی، پاک‌سازی و تنظیف معابر و هرس درختان با اولویت معابر اصلی و معابر منتهی به‌مدارس، ازجمله موارد طرح استقبال از ماه مهر است که با هماهنگی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، انجام می‌گیرد.

وی، از همکاران خود در معاونت‌های خدمات‌شهری و حمل‌و‌نقل منطقه قدردانی کرد و افزود: ترمیم و بازسازی سرعت‌گیرهای محدودۀ منطقه، بازنگری و رفع نواقص تابلوهای معابر، تسریع در لکه‌گیری آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب با الویت معابر منتهی به مدارس نیز، در حال انجام است که ازجمله آن‌ها می‌توان به ساخت یک سرعت‌گاه در کوچه شماره ۳۰ خیابان «بهمنیار» و لکه‌گیری آسفالت مقابل یک مدرسه در کوچه شماره «3» خیابان «جهاد»، اشاره کرد.

رحیمی، خاطرنشان کرد: همچنین، انجام گل‌کاری پاییزه با اولویت میادین و معابر اصلی و فضاهای سبز محدوده مدارس در دستور کار است.

سرپرست شهرداری منطقه دو در ادامه، با تبریک سال تحصیلی جدید، به‌ویژه به دانش‌آموزان سال اولی، بیان کرد: شهرداری این منطقه امادگی دارد در مواردی همچون تنظیف، شست‌و‌شو و حمل زباله، با مدارس همکاری کند.

رحیمی، از دانش‌آموزان ساکن در سطح منطقه دعوت کرد تا در نظافت و حفظ زیبایی شهر، با شهرداری همکاری کنند.

0