شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9608265
  • 21 آذر 1398
  • 11:29
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
از مرکز تروما به سوی ستارگان با شاعران زندگی

از مرکز تروما به سوی ستارگان با شاعران زندگی

علیرضا فدایی کرمانی - این هفته در شهر فرنگ برای علاقه‌مندان تماشای فیلم در منزل، تماشای فیلم «هفت و پنج دقیقه» به کارگردانی محمد مهدی عسکرپور توصیه می‌شود در این فیلم ایزابل پاسکو و رضا عطاران و... ایفای نقش می‌کنند. این فیلم در شبکه نمایش خانگی در دسترس است.

اما برای علاقه‌مندان فیلم‌های خارجی تماشای فیلم «به سوی ستارگان» به کارگردانی جیمزگری و با بازی برات‌پیت و تامی‌لی‌جونز و... توصیه می‌شود. این فیلم محصول ۲۰۱۹ امریکا است و داستان آن در مورد مردی فضانوزد است که سال‌ها پیش در سفر به کهکشان دچار سرنوست نامعلومی شده است و حالا پسر او پس از سال‌ها راهی سفر به فضا است تا از پدرش اطلاعاتی کسب نماید. 
اما برای دوستداران فیلم‌های اکشن خارجی این هفته فیلم «مرکز تروما» به کارگردانی مت‌ اسکندری و با بازی بروس ویلیس محصول ۲۰۱۹ توصیه می‌شود. تماشای این فیلم اکشن ساخته کارگردانی ایرانی که سابقه ساخت فیلم‌های مطرحی دارد خالی از لطف نیست. این دو فیلم تماشایی با زیرنویس فارسی در فیلیمو در دسترس علاقمندان است.
انیمیشن مخصوص کودکان و نوجوانان برای این هفته انیمیشن «ته دنیا» محصول ۲۰۱۸ به کارگردانی اولان راجرز است که هم به صورت فیلم سینمایی و هم سریال به صورت دوبله در فیلیمو در دسترس علاقه‌مندان است. 
این هفته همچنین سریال خانگی «دل» به کارگردانی منوچهر هادی وارد شبکه نمایش خانگی شد که مانند اکثر آثار این کارگردان فضایی لاکچری و تجملاتی دارد که شکاف طبقاتی درآن کاملا مشهود است که مطمنا چنین سریال‌هایی مطابق سلیقه همه مخاطبان نیست.
اما برای علاقمندان مستند این هفته مستند فیلم (شاعران زندگی) ساخته شیرین برق نورد محصول ۱۳۹۷ توصیه می‌شود که درآن به زندگی جذاب شیرین پارسی فارغ التحصیل زبان فرانسه از پاریس می‌پردازد که مشغول شالی کاری در شمال کشور است. تماشای این مستند که تهیه کننده آن مجتبا میرتهماسب است به علاقمندان مستندهای پرتره توصیه می‌شود. این مستند که چندی پیش در سینماهای گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد، هم اکنون در فیلیمو در دسترس است.

0