جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609269
  • 13 مرداد 1399
  • 21:12
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
از ویژه‌برنامه‌های مربوط به عید غدیر تا ارکستر بزرگ خواجو و سینماماشین

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تشریح کرد:

از ویژه‌برنامه‌های مربوط به عید غدیر تا ارکستر بزرگ خواجو و سینماماشین

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برنامه‌های روزهای آینده این سازمان تشریح کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محمد جهانشاهی با اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت و شعار این دهه با عنوان «ولایت علوی، مکتب سلیمانی» و همچنین تبریک فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم گفت: این سازمان با مشارکت ستاد مردمی غدیر استان کرمان، ویژه‌برنامه‌های مختلفی ازجمله اجرای کاروان‌های شادی در سطح شهر، اطعام غدیر در روز عید غدیر، قرار همدلی شامل کمک مؤمنانه، رژه موتوری و برگزاری مسابقه بزرگ همدلی از طریق فضای مجازی را در دستور کار دارد.

وی افزود: همچنین علاوه بر آذین‌بندی شهر، تعدادی از بیلبوردهای شهری نیز به ارایه تبلیغات ویژه عید بزرگ غدیر خم اختصاص پیدا کرده است.

 

جشنواره شهروندی کرونازیستی «تابستان کرمان»

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان این‌که در قالب جشنواره شهروندی کرونازیستی «تابستانه کرمان» نیز برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است، گفت: اجرای ارکستر بزرگ خواجوی کرمانی، سینماماشین و جشنواره مجازی کرمونی‌شو سه، ازجمله این برنامه‌هاست.

جهانشاهی افزود: در راستای افزایش نشاط و شادابی شهروندان، برای نخستین‌بار در دهه آخر مردادماه، سینمای ماشینی در ورزشگاه بزرگ امام علی علیه‌السلام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین به پاس جان‌فشانی‌های کادر بهداشت و درمان، ارکستر بزرگ خواجوی کرمانی، در ۲۰ مردادماه ساعت ۲۱ اجرا و به‌طور زنده از شبکه‌های مختلف اجتماعی پخش خواهد شد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان این‌که تلاش کردیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه جوانان شهر کرمان، برنامه‌های دهه ولایت و امامت و جشنواره شهروندی کرونازیستی تابستان کرمان، خلاقانه باشد، گفت: رویکرد اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی بوده و خوشبختانه بخش زیادی از ایده‌هایی که اکنون اجرا می‌کنیم، با همکاری و کمک بخش‌های مختلف مردمی از جمله سازمان های مردم نهاد، مؤسسه‌های هنری، هنرمندان، هیأت‌های مذهبی و به‌ویژه جوانان شهر و شورای مشورتی جوانان شورای اسلامی شهر کرمان، طراحی شده و در حال اجراست.  

جهانشاهی همچنین از پایان مراحل ساخت  فیلم سینمایی «شهر مهتابی» خبر داد.

15.5656