سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606969
  • 21 مرداد 1397
  • 14:13
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
اطلاعيه جذب نيرو در پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات

اطلاعيه جذب نيرو در پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات

پليس فتا به منظور تأمين نيروي انساني متخصص مورد نياز خود براي سال 97 نيرو استخدام مي‌كند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین و به نقل از مركز اطلاع رساني پليس،  پليس فتا به منظور تأمين نيروي انساني متخصص مورد نياز خود از بين خانواده معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران، خانواده کارکنان نيروهاي مسلح، بسيجيان، پليس افتخاري، نخبه‌های علمي كارآمد و ساير جوانان مومن، متعهد و علاقمند به صورت پيماني5 ساله در مقطع افسري از طريق آزمون ورودي اوليه و طي مراحل مصاحبه، معاينات پزشکي، تحقيق و..  از تاريخ 16/05/1397 تا 31/05/1397  به صورت محدود ثبت‌نام می‌کند.

شرایط استخدام:

- اولویت جذب داوطلبان استخدام با خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و نخبگان علمی و از بین جوانان مومن، متعهد و ولایتی و اساس جذب به صورت پیمانی پنج ساله مرد در مقطع افسری جزء می‌باشد.

- جذب داوطلبان در مقاطع تحصیلی کارشناسی به بالا از دانشگاه دولتی (روزانه وشبانه) و دانشگاه آزاد اسلامی با گرایش‌های ذیل است.

- مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش‌های( طراحی و تولید نرم‌افزار، تجارت الکترونیکی، امنیت اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی

- مهندسی کامپیوتر با گرایش‌های (نرم‌افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری، رایانش امن

- مهندسی برق با گرایش (مخابرات امن و رمزنگاری) فقط در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

- اولویت جذب درمقاطع تحصیلی به ترتیب دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و در رشته‌های تحصیلی مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار، هوش مصنوعی و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی برق(فقط گرایش مخابرات امن و رمزنگاری) مي باشد كه شرایط اختصاصی جذب به شرح موارد ذیل است :

•  دارا بودن سن 22 سال براي افراد لیسانس، 24 سال فوق لیسانس و 28 سال دکتری

• قد حداقل 170 سانتی متر

• معدل حداقل نمره 14

تبصره1: در صورت داشتن کارت پایان خدمت 2 سال به سن استخدامی افزوده  می گردد.

تبصره2: به سن بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری 2سال افزوده  می گردد.

تبصره3: به خانواده جانبازان، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم 2سال به سن استخدامی افزوده می گردد.

تبصره 4: داوطلبانی که بستگان درجه یک و دو شهدا باشند از 5سال تسهیلات سنی برخوردار می‌شوند.

- کلیه مراحل استخدامی برابر شرایط و ضوابط استخدام ابلاغی از سوی مرکز گزینش و استخدام معاونت نیروی انسانی ناجا در استان ها توسط مدیریت گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان انجام و استخدام  در ناجا بعد از معرفی داوطلب توسط پلیس فتاناجا انجام می شود.

گفتنی است مهلت ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و داوطلبان مي‌توانند جهت پیش ثبت نام به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

15.5612