شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609838
  • 27 شهریور 1401
  • 18:18
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
افزایش کنترل مجوزهای ترافیکیِ پروژه‌های ساخت‌وساز

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان خبر داد:

افزایش کنترل مجوزهای ترافیکیِ پروژه‌های ساخت‌وساز

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان، از همکاری اجراییات مناطق پنج‌گانۀ شهرداری، جهت افزایش نظارت بر مجوزهای ترافیکی پروژه‌های ساخت‌وساز املاک و جلوگیری از سدمعبر خبر داد.

به گزارش کِرنا، مهدی طهماسبی، در حاشیۀ نشست با شهرداران و معاونان مناطق پنج‌گانۀ شهرداری کرمان که به‌منظور بهبود و روان‌سازی تردد در معابر در زمان ساخت‌وساز املاک برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه ساخت‌وساز املاک موجب سدمعبر در مسیر حرکت عابران پیاده و خودروها می‌شود، باید معابر به‌صورت مکرر بازدید شود که این بازدیدها به لحاظ وسعت شهر و تعداد کم نیرو و خودروهای سازمان، بدون همکاری واحدهای اجراییات مناطق، دشوار است.

وی، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و هم‌اندیشی به‌منظور استفاده از ظرفیت واحدهای اجراییات مناطق شهرداری جهت کنترل مجوزهای ترافیکی در کنار کنترل پروانۀ ساخت‌وساز بیان کرد و ادامه داد: با این تعامل می‌توانیم شاهد کاهش ترافیک در همۀ قسمت‌های شهر باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خودروهای اجراییات مناطق به‌صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر، گشت و بازدید دارند، بهتر می‌توانند موارد تخلف سدمعبر ترافیکی را بررسی کنند و در صورت نداشتن مجوز ترافیکی، اقدامات لازم را انجام دهند.

طهماسبی افزود: شهرداران مناطق نیز در این جلسه با بیان اینکه بخشی از این نظارت‌ها در دستور کار گشت‌های خودرویی واحد اجراییات مناطق است، بر افزایش و تشدید کنترل مجوزهای ترافیکی در پروژه‌های ساخت‌وساز در سطح مناطق تأکید کردند.

15.6282