شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607715
  • 9 اردیبهشت 1398
  • 08:24
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
انجام مطالعات فرهنگی‌اجتماعی میدان توحید و پارک گردشگری

شهردار کرمان خبر داد:

انجام مطالعات فرهنگی‌اجتماعی میدان توحید و پارک گردشگری

شهردار کرمان از مطالعات فرهنگی‌اجتماعی میدان توحید (ارگ) و پارک گردشگری خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، ضمن تبریک روز شوراها و هفتۀ کارگر و معلم، با بیان این‌که مطالعات فرهنگی‌اجتماعی تمام پروژه‌های جدید شهرداری در حال انجام است، گفت: هم‌اکنون، مطالعات فرهنگی‌اجتماعی میدان توحید (ارگ) و پارک گردشگری انجام شده است.

وی هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن روز شوراها، از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌ویژه رییس شورا و رییس کمیسیون برنامه، بودجه، منابع پایدار و حقوقی شورا که در ۱۶ ماه گذشته همکاری خوبی با شهرداری داشته‌اند، تشکر کرد.

شهردار کرمان با بیان این‌که به کارگران به‌ویژه کارگران شهرداری که بخش زیادی از کارکنان این نهاد هستند و خدمات مخلصانه و ارزشمندی را برای شهر انجام می‌دهند، به مناسبت هفتۀ کارگر تبریک می‌گویم و از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کنم، گفت: یکی از افتخارات ما در این دوره که در سال‌های اخیر کم‌سابقه است، پرداخت حقوق و معوقات کارگران شهرداری، همراه با دیگر کارکنان است.

عالم‌زاده هم‌چنین از برگزاری ارکستر ملی در میدان گنجعلی‌خان کرمان، به‌عنوان یک رویداد متفاوت یاد کرد.

وی افزود: شهرداری کرمان نیز در کنار استانداری کرمان، بنیاد رودکی، انجمن موسیقی استان، شورای تأمین استان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان بانی برگزاری کنسرت ارکستر ملی، سعی کرد این رویداد به شکل مطلوب برگزار شود.

شهردار کرمان ادامه داد: در کنار هم قرار گرفتن معماری و موسیقی، اتفاق نادری بود که صحنه‌های زیبا و فضای دل‌انگیزی به‌وجود آورد.

عالم‌زاده اظهار امیدواری کرد این رویدادها در طول سال و با همین کیفیت در شهر اجرا شود و گفت: شهرداری کرمان نیز برای اجرای چنین برنامه‌هایی تلاش خواهد کرد.

وی هم‌چنین در پاسخ به نایب‌رییس شورا در خصوص تیم‌داری شهرداری گفت: طبق بخش‌نامۀ وزارت کشور، شهرداری‌ها از تیم‌داری منع شده‌اند؛ مگر شهرداری‌هایی که از قبل تیم داشته‌اند.

شهردار کرمان هم‌چنین از رونمایی از فضای سبز میدان آزادی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

15.6395