سه شنبه 29 اسفند 1402
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605869
  • 23 آذر 1396
  • 10:19
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
اولین وظیفه‌ی ما در برابر شهدا حفظ وحدت است

استاندار کرمان:

اولین وظیفه‌ی ما در برابر شهدا حفظ وحدت است

علیرضا رزم‌حسینی در جشن پیروزی گفت: رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب، رمز پیروزی انقلاب در منطقه و جهان است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، شامگاه چهارشنبه، مراسم جشن پیروزی مقاومت و گرامیداشت شهدای دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با حضور خانواده‌ی شهید مدافع حرم حججی، دکتر حقدوست معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیمرادی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی در تالار وحدت دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان در این مراسم با بیان این‌که حفظ وحدت سیاسی و عملیاتی در کشور اولین وظیفه‌ی ما در برابر شهداست، گفت: امروز واجب‌ترین امری که همه‌ی ما باید به آن عمل کنیم حفظ وحدت است.
علیرضا رزم‌حسینی با بیان این موضوع که مبارزه با فقر و جهل نیز باید در اولویت باشد، گفت: امروز دانشجویان و دانشگاهیان باید در عرصه‌ی فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی کنند و وظیفه‌ی آن‌ها نباید تنها درس خواندن باشد.
استاندار کرمان ادامه داد: شهدای ما به شهادت نرسیدند که امروز آسیب‌های اجتماعی ما در جامعه فزاینده باشد بلکه آن‌ها شهید شدند که کشور همراه با اجرای احکام اسلامی، در عرصه‌ی بین المللی پیش‌رونده باشد.
وی خاطرنشان کرد: دو وظیفه‌ی دیگر ما نسبت به شهدا، مسئولیت شناسی و مدیریت جهادی داشتن ست.
رزم حسینی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این‌که برهمه ما واجب است که به شهدا و ایثارگران ادای احترام کنیم، گفت: امروز باید در برابر خانواده شهدا که چنین جوانانی را پرورش دادند، سر تعظیم فرو آوریم.
وی افزود: اگر امروز از شهدا و ایثارگران جامعه تجلیل می‌کنیم در واقع یادآوری وظایف خودمان به خودمان است.
استاندار کرمان در ادامه ضمن تبریک پیروزی مقاومت، گفت: تمام پیروزی‌هایی که در این هشت سال در منطقه خاورمیانه بوجود آمده، مرهون هدایت‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب است که اگر هدایت‌های ایشان نبود ما می‌بایست داخل کشور علیه داعش می‌جنگیدیم.
وی همچنین به نقش سردار سلیمانی در این پیروزی‌ها اشاره کرد و گفت: فداکاری مردم، مستشاران و رهبری‌های سردار باعث شد جشن پیروزی را برگزار کنیم.

15.5813