سه شنبه 29 اسفند 1402
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606642
  • 5 خرداد 1397
  • 13:27
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بايد از افزايش قيمت و ايجاد گرفتاري‌هاي امنيتي جلوگيري کرد

استاندارکرمان:

بايد از افزايش قيمت و ايجاد گرفتاري‌هاي امنيتي جلوگيري کرد

استاندار کرمان گفت: مديران بايد از افزايش قيمت کالاها وخدمات که زمينه ساز گرفتاري‌هاي امنيتي در استان است جلوگيري کنند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاين، عليرضا رزم حسيني در جلسه‌ی اعضاي شوراي توسعه وبرنامه‌ريزي که صبح امروز در سالن پيامبر اعظم استانداري برگزار شد، با اشاره به اين که کشور ايران در شرايط خاص اقتصادي قرار گرفته است، افزود: تحريم‌هاي اقتصادي عليه ايران احتمال دارد که افزايش پيدا کند و ما بايد خود را با شرايط بازار و تقاضاي مردم تنظيم کنيم .

وي تصريح کرد: مديران بايد با توجه به شرايط پيش آمده تصميمات درستي بگيرند و با ايجاد نارضايتي در بين مردم  زمينه‌ي ناامني را براي استان فراهم نياورند.

 استاندار کرمان درادامه تاکيد کرد: مديران استان تا جاي ممکن  بايد در رابطه با بالابردن نرخ خدمات وکالا با ستاد استانداري درارتباط بوده و با آن هماهنگ باشند.

رزم حسيني همچنين  افزايش ارتباط با مردم  وبرگزاري جلسات ملاقات عمومي با مردم را لازم بر شمرد و تصريح کرد: اغلب مشکلات مردم بروکراسي‌هاي اداري است و تجربه ثابت کرده اگر مديران بتوانند اين گرفتاري‌ها را حل وفصل کنند، رضا‌يت‌مندي مردم نيز افزايش پيدا مي‌کند.

وي به پديده‌ی خشکسالي در استان کرمان اشاره کرد وافزود: اين پديده در شمال استان کرمان خسارت‌هاي زيادي را به بارآورده است بنابراين با توجه به اين شرايط قرار است در هفته‌ی جاری جلساتی با وزیر جهاد کشاورزی و مسوولان مربوط و مجمع نمایندگان در تهران داشته باشيم تا با تشکیل ستاد بحران ملي کشور براي پديده‌ی خشکسالي تدبيري انديشيده شود.
استاندار کرمان در اين جلسه از  افزايش 7 درصدي بودجه استان کرمان خبر داد و گفت:  بودجه‌ی اختصاص داده شده براي ورزش وسلامت جوانان قابل توجه بوده و رقم خوبي براي آن درنظر گرفته شده است که دراين راستا از مديرکل ورزش و جوانان و مديرکل آموزش وپرورش مي‌خواهيم که با برگزاري جلسات مشترک براي اختصاص اين بودجه برنامه‌ريزي کنند.

وي افزود: ظرفیت‌هایی دیده شده و به نظر می‌رسد بودجه‌ی کشور و استان در آینده بیش‌تر تعهدی باشد و جذب اوراق خزانه که در تعهد دستگاه‌هاي اجرايي است بايد مورد توجه مديران قرارگيرد.

مهديه جعفري

15.7319