سه شنبه 29 اسفند 1402
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609170
  • 17 تیر 1399
  • 18:28
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
باید فعالیت‌های ارزشمند و در شأن سردار سلیمانی در شهر به اجرا درآید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

باید فعالیت‌های ارزشمند و در شأن سردار سلیمانی در شهر به اجرا درآید

پروژه عمرانی پارک گردشگری و پیاده‌راه معنوی و فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تشریح شد.

تشریح پروژه عمرانی پارک گردشگری و پیاده‌راه معنوی و فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی: باید فعالیت‌های ارزشمند و در شأن سردار سلیمانی در شهر به اجرا درآید

 

پروژه عمرانی پارک گردشگری و پیاده‌راه معنوی و فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تشریح شد.

به گزارش کرمان‌شهر‌آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در نشستی که با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهرداری به‌منظور ارایه طرح پارک گردشگری و پیاده‌راه معنوی و فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با اشاره به تشریح این طرح گفت: پیشنهاد می‌شود پیاده‌راه معنوی و فرهنگی سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، با حضور خانواده این سردار شهید در شورای سیاست‌گذاریِ تعیین‌شده نیز تشریح شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی این اقدام را ارزشمند دانست و تأکید کرد: پیاده‌راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، باید در خور شأن این سردار شهید باشد.

وی افزود: بهتر است این طرح، در شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های منتسب به سپهبد شهید سلیمانی که با حضور خانواده ایشان برگزار می‌شود، مطرح و از خانواده شهید در خصوص چگونگی اجرای آن نیز نظرخواهی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: افراد خیّر و بزرگوارانی که به دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان نیز مراجعه می‌کنند، باید به ابعاد این طرح واقف شده و بر مبنای جانمایی‌های صورت گرفته، در این زمینه اقدام و مشارکت کنند.

شهردار کرمان نیز با بیان این‌که طول پیاده‌راه معنوی و فرهنگی حاج قاسم سلیمانی، نزدیک به یک کیلومتر است، گفت: این پیاده‌راه از روبه‌روی گنبد جبلیه شروع می‌شود و تا قبل از گلزار شهدا ادامه دارد.

سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به این‌که هرگونه عملیات در محدوده گلزار شهدا بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است و شهرداری نقشی ندارد، افزود: در مسیر پیاده‌راه، خط تراموا و در طرح ارایه‌شده، مکان‌هایی برای ارایه خدمات متنوع طراحی شده است.

وی همچنین از ساخت زائرسرا در محدوده پیاده‌راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و با اشاره به اجرای پارک گردشگری در محدوده پردیسان قائم عجل‌الله‌فرجه گفت: از مشاور طرح خواستیم در کنار طراحی پارک، طرح پیاده‌راه را هم مدنظر داشته باشد.

شهردار کرمان به دیگر طرح بزرگ عمرانی که به سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی نام گرفته گفت: پروژه دیگر نیز محور ۱۶ کیلومتری شرقی-غربی شهر کرمان است که از پل شهید بهشتی تا فرودگاه اجرا خواهد شد.

عالم‌زاده افزود: در نهایت طرح پیاده‌راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پس از جمع‌بندی نهایی و اخذ نظر همه صاحب‌نظران، برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارایه خواهد شد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

15.664