شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607628
  • 10 اسفند 1397
  • 13:32
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برنامه‌ریزی منسجم و مستمر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

شهردار کرمان تأکید کرد:

برنامه‌ریزی منسجم و مستمر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

شهردار کرمان بر ضرورت توجه هرچه بیشتر مسئولان به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تأکید کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در مراسم جشن مهرورزی که با حضور مسئولان بهزیستی، برخی از شهرداران محله و خیران کرمان در راستای حمایت از کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و کار، در فرهنگ‌سرای کوثر برگزار شد، گفت: کودکان، سرمایه‌های آیندۀ کشور و آینده‌سازان اجتماع خویش هستند؛ بنابراین، توجه به این قشر، یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به این‌که مسایل و مشکلات اجتماعی ازجمله فقر، جنگ و مهاجرت، باعث به‌وجود آمدن معضل کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و کار در جامعه می‌شود، افزود: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، باید برنامه‌ریزی منسجم و مستمر داشته باشیم.

عالم‌زاده افزود: امروزه خیران، نیکوکاران و سمن‌ها، بیش از هر چیز به حمایت و همراهی مسئولان و نهادهای دولتی نیاز دارند.

وی با اشاره به این‌که این کودکان نیازمند حمایت و یاری هستند، بیان کرد: خوشبختانه زمینۀ تحصیل در کشور به‌صورت رایگان برای همۀ کودکان فراهم است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، همۀ کودکان باید از نعمت تحصیل برخوردار باشند.

شهردار کرمان از دست‌اندرکاران برپایی این‌گونه برنامه‌ها نیز تقدیر کرد و گفت: از تلاش‌ها و زحمات تک‌تک خیران، سمن‌ها و نهادهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

 

تقدیر از شهردار کرمان به‌دلیل توجه به حوزۀ اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های لازم، آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش دهیم و در تأمین سلامت جامعه گام برداریم

 صادق‌زاده ضمن تشکر از حمایت و همکاری شهرداری کرمان در حوزۀ سامان‌دهی کودکان کار افزود: شهرداری کرمان در دورۀ جدید، متفاوت‌تر از همیشه به مشکلات حوزۀ اجتماعی توجه دارد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ازسوی بهزیستی، خیریه حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) و انجمن دیده‌بان میراث و تمدن کرمان، لوح تقدیری به شهردار کرمان اهدا شد.

0