جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9610172
  • 3 بهمن 1401
  • 08:03
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برگزاری مزایده املاک شهرداری در تمام مناطق شهری

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان خبر داد:

برگزاری مزایده املاک شهرداری در تمام مناطق شهری

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان، از برگزاری مزایده املاک شهرداری در تمام مناطق شهری شهر کرمان خبر داد.

به گزارش کِرنا، سعید شجاعی، به شروع مزایده املاک شهرداری از ابتدای بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: تمام افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند از امروز تا آغاز هفته سوم بهمن‌ماه، پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه براساس مزایده شماره 82 شهرداری، لیستی از املاک شهرداری برای فروش در تمام نقاط شهر به معرض نمایش گذاشته شده است، گفت: تفاوت این مزایده با مزایده‌های قبلی، پوشش تمام نقاط شهری است.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان افزود: مزایده‌های قبلی مربوط به یک محدوده از شهر بود، اما قطعات زمین مورد مزایده در این نوبت، مربوط به پنج منطقه شهری کرمان است.

شجاعی ادامه داد: با توجه به پوشش تمام نقاط شهر در این مزایده، شهروندان برای انتخاب زمین مناسب در هر منطقه، آزادی عمل بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه در این مزایده، 212 ملک برای فروش در نظر گرفته شده است، گفت: دو قطعه نیز برای اجاره در نظر گرفته شده است.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کرمان افزود: واریز وجه در مزایده به‌صورت کاملاً نقدی است و پیمانکارانِ شهرداری، نمی‌توانند در قبال مطالبه خود، به‌صورت تهاتر اقدام کنند؛ بنابراین، در صورت شرکت در مزایده و برنده‌شدن، باید به‌صورت نقدی، وجه ارزش ملک را پرداخت کنند.

شجاعی، با اشاره به اینکه تمام املاک مورد مزایده، زمین است، گفت: قیمت‌گذاری و محاسبه املاک شهرداری، توسط کارشناسان رسمی انجام شده است.

وی ادامه داد: در محاسبه ارزش زمین، قیمت پایه کارشناسی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://kerman.ir/  یا به لینک https://b2n.ir/a41009 مراجعه کنند.

0