شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9608230
  • 10 آذر 1398
  • 14:03
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برگزاری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از برگزاری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمد جهانشاهی در نشست با رییس هیأت فوتبال استان کرمان با بیان این‌که این مسابقات از 24 تا 29 آذرماه جاری در کرمان برگزار می‌شود، گفت: 13 تیم فوتسال از شهرداری‌های مختلف کشور در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: در تلاش هستیم این مسابقات هم از نظر کیفیت ارایۀ خدمات، اسکان و پذیرایی بازیکنان حاضر در مسابقات و هم از نظر نحوۀ برگزاری مسابقات با کیفیت مطلوب برگزار شود که در این زمینه به همکاری هیأت فوتبال استان کرمان نیز نیاز داریم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از بازسازی سالن ورزشی شهرداری کرمان برای برگزاری این مسابقات نیز خبر داد.

جهانشاهی با بیان این‌که فوتبال شهرداری کرمان بخشی از هویت ورزشی کرمان است، گفت: همین موضوع موجب شده شهرداری کرمان به‌صورت جدی‌تر در حوزه‌های مختلف ورزشی ورود کند.

وی هم‌چنین گفت: برگزاری این مسابقات، علاوه بر یک رویداد ورزشی، به معرفی ظرفیت‌های مختلف شهر کرمان نیز کمک خواهد کرد.

رییس هیأت فوتبال استان کرمان نیز در این نشست گفت: یکی از راه‌های توسعۀ ورزش فوتبال، برگزاری مسابقات فوتبال ادارات ازجمله شهرداری‌هاست.

دکتر علی قرایی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان گفت: هیأت فوتبال نیز در این زمینه هرچه در توان داشته باشد، دریغ نخواهد کرد.

دکتر قرایی خطاب به دکتر جهانشاهی، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان نیز گفت: شما از خانوادۀ فوتبال هستید و تاکنون در هر کجا که حضور داشتید، نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص ورزش فوتبال داشته‌اید و منشأ خیر بوده‌اید

دبیر هیأت فوتبال استان کرمان نیز با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان گفت: برگزاری این رویداد، از نظر معرفی ظرفیت‌های شهر کرمان بسیار حائز اهمیت است.

علی‌رضا دادگر در خصوص همکاری هیأت فوتبال در برگزاری این مسابقات نیز گفت: هیأت فوتبال در انجام بخش‌های تخصصی این مسابقات ازجمله قرعه‌کشی، تدوین جدول برگزاری مسابقات و داوری، در کنار شهرداری کرمان خواهد بود.

علی‌رضا کهوری، رییس کمیته داوران هیأت فوتبال استان کرمان نیز در این نشست از همکاری کمیته داوران هیأت فوتبال شهرستان کرمان برای داوری مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور (جام شهر) در کرمان خبر داد.

16.8582