سه شنبه 28 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9608677
  • 21 اسفند 1398
  • 12:03
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برگزاری مسابقه اینستاگرامی موسیقی «کرمونی شو»

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان خبر داد:

برگزاری مسابقه اینستاگرامی موسیقی «کرمونی شو»

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از برگزاری مسابقه اینستاگرامی موسیقی جشنواره «کرمونی شو»، با همکاری انجمن موسیقی کرمان، در پیج اینستاگرام این معاونت خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمد جهانشاهی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت در خانه ماندن شهروندان، برای کاهش سرعت شیوع این ویروس گفت: با توجه به ضرورت ماندن شهروندان در منزل و هم‌چنین افزایش نشاط و شادابیِ شهروندان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، به برگزاری جشنواره شهروندی مجازی «کرمونی شو» اقدام کرده است.

وی افزود: برگزاری مسابقه اینستاگرامی موسیقی، یکی از بخش‌های این جشنواره است که علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای ویدیوهای موسیقی، به پیج‌ اینستاگرام «کرمون من» به آدرس: https://instagram.com/kermooneman?igshid=8v48e7hvq747

مراجعه کنند.

جهانشاهی ادامه داد: هم‌چنین علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند ویدیوهای یک دقیقه‌ای خود را به واتساپ‌ انجمن موسیقی کرمان، به شماره 09307953900 ارسال کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان بیان کرد: داوری آثار نیز به عهده مخاطبان خواهد بود و آثار برتر براساس تعداد مخاطبانی که پسندیده (لایک) شده باشد، مشخص می‌شود.

لازم به ذکر است؛ جشنواره مجازی شهروندی شهرداری کرمان، با عنوان «کرمونی شو» نیز هر شب از ساعت ۲۲:۰۵ دقیقه از پیج‌های اینستاگرام به آدرس: https://instagram.com/kermoon.man?igshid=slgwcfju4m9g

و https://instagram.com/mr.linekerman?igshid=1fgb6od6in39u پخش می‌شود.

15.729