یک شنبه 30 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611505
  • 18 اردیبهشت 1403
  • 07:37
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برگزاری نشست «تجارب شهرداری تهران در راه‌اندازی طرح شهردار شب»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان خبر داد:

برگزاری نشست «تجارب شهرداری تهران در راه‌اندازی طرح شهردار شب»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان، از برگزاری نشست «تجارب شهرداری تهران در راه‌اندازی طرح شهردار شب» خبر داد.

به گزارش کرنا، وحید خطیبی، اهمیت اداره شهر در ساعات شب را ویژه دانست و گفت: تغییر الگوی فرهنگی و سبک زندگی شهروندان، موجب ادامه کار و فعالیت در ساعات پایانی روز شده و لازم است مدیریت شهری برای این ساعات تمهیداتی بیندیشد.

وی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی مجموعه مدیران شهرداری کرمان با این مقوله و استفاده از تجارب شهرداری تهران دانست و تأکید کرد: همکاران در این نشست دو روزه برای تدوین و زمینه‌سازی اجرای این طرح، تصمیم‌گیری می‌کنند.

خطیبی، با اشاره به لزوم مدیریت بحران‌های مختلف، رصد و نظارت بر خدمات شهری و عمرانی و انجام برخی از وظایف شهرداری در ساعات شب افزود: به این منظور معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان در نظر گرفته در راستای آشنایی و بررسی تأثیر وجود شهردار شب بر بهبود کیفیت مدیریت شهری و با دعوت از مسئول هماهنگی و پیگیری امور اجرایی شب شهرداری تهران، نشست «تجارب شهرداری تهران در راه‌اندازی طرح شهردار شب» را برگزار کند و زمینه ایجاد این مهم را فراهم کند.

گفتنی است؛ نشست «تجارب شهرداری تهران در راه‌اندازی طرح شهردار شب» با حضور معاونان و مدیران ارشد، امروز 18 اردیبهشت‌ماه، از ساعت 12 تا 14، در سالن «مفاخر» ساختمان مرکزی شهرداری برگزار می‌شود.

15.0475