جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607203
  • 29 مهر 1397
  • 12:13
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بلیت‌های اینترنتی را با 10 درصد تخفیف تهیه کنند

زائران اربعین؛

بلیت‌های اینترنتی را با 10 درصد تخفیف تهیه کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان کرمان گفت: بلیط‌هاب رگشت زائران اربعین اگر به صورت اینترنتی خریداری شود با 10درصد تخفیف خواهد بود.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان کرمان با اشاره به این‌که مسئولیت کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی در استان کرمان بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای است، گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌‌ای استان کرمان آمادگی کامل برای جابجایی هر تعداد زائر اباعبدالله (ع) که در سامانه ثبت‌ نام کنند را از استان به مرز چذابه و شلمچه دارد.

سید علی حاج‌ سید علیخانی افزود: تمهیدات لازم اندیشیده شده و استان کرمان در زمینه حمل و نقل و تامین اتوبوس آمادگی کمک به استان‌های همجوار را در صوررت نیاز دارد.

وی تاکید کرد: بلیط بازگشت زائران اربعین به ‌صورت باز است و هر ساعت و روزی که قصد بازگشت داشته باشند می ‌توانند از آن استفاده کنند.

سید علی حاج‌ سید علیخانی افزود: زائرانی که در این روزها بلیت تهیه کنند از 15 درصد تخفیف برخودار می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان کرمان با اشاره به این‌که سال گذشته 16 هزار مسافر از این استان برای حضور در همایش پیاده‌ روی اربعین تا مرز منتقل شدند، تصریح کرد: این تعداد مسافر با حدود 450 سفر اتوبوسی جابه ‌جا شدند.

علیخانی تاکید کرد: با وجود افزایش قیمت‌‌هایی که در بحث حمل و نقل داشتیم با همکاری شرکت‌‌های مسافربری نرخ جابجایی زائران اربعین از استان کرمان نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

وی با بیان این‌که 2 نوع اتوبوس برای انتقال زائران از استان کرمان در نظر گرفته شده است؛ اتوبوس‌های VIP با ظرفیت 25 نفر و اتوبوس‌‌های لوکس 44 نفره برای خدمت‌ رسانی به زائران اباعبدالله (ع) و انتقال آن‌ها تا مرز آماده شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به این‌که مدیریت موکب‌ها برعهده‌ی سپاه است و هر ساله تعداد کامیون مورد نیاز برای حمل بار موکب‌ ها به ما اعلام شده و ما به شرکت ‌های حمل و نقل اعلام می‌ کنیم خاطرنشان کرد: حمل بار موکب‌‌ها در سال گذشته به صورت رایگان انجام شد و امیدواریم که امسال نیز به همین صورت باشد.

وی در پایان با تاکید بر این‌که نظارت کامل بر حمل و نقل مسافران وجود دارد بیان کرد: مدیران فنی شرکت‌ها باید در ترمینال‌ها حضور داشته باشند و تمام صورت وضعیت‌ها کنترل می‌‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این‌که کمیسیون ویژه بر تخلفات نظارت دارد؛ بیان کرد: سامانه 10000341 برای شاکیان در نظر گرفته شده است تا هر گونه شکایت به‌صورت آنلاین بررسی‌ شود.

0