جمعه 31 فروردین 1403
  • ورزش
  • شماره خبر: 9607290
  • 23 آبان 1397
  • 13:57
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
به جد دنبال استقلال هیات فوتبال شهرستان کرمان هستیم

رئیس هیات فوتبال استان کرمان:

به جد دنبال استقلال هیات فوتبال شهرستان کرمان هستیم

رئیس هیات فوتبال استان کرمان، گفت: ما به سمت سیاست گذاری می‌رویم و به هیات شهرستان کرمان تفویض اختیار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان‌آن‌لاین، رئیس هیات فوتبال استان کرمان در حاشیه بازدید ازهیات فوتبال شهرستان کرمان، گفت: مسایل فرهنگی بسیار مهم و حساس هستند و بنا به فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب، فرهنگ مانند هوایی است که تنفس می‌کنیم، بدون آب و غذا می توان چند روزی زنده ماند ،اما بدون هوا ادامه زندگی میسر نیست.

قرایی با تأکید بر لزوم برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال گفت: هر چه هیات فوتبال شهرستان کرمان قوی‌تر شود، کار هیات فوتبال استان راحت‌تر می‌شود.

وی بر لزوم واگذاری اختیارات به هیات فوتبال شهرستان کرمان تأکید کرد و گفت: باید به سمت و سویی برویم که هیات فوتبال شهرستان کرمان را بیش‌تر در برنامه‌های هیات فوتبال استان دخیل کنیم و هیات فوتبال استان باید به سمت برنامه‌ریزی برود.

قرایی با اظهار رضایت از عملکرد هیات فوتبال شهرستان کرمان گفت: این هیات حمایت کامل و مالی و معنوی هیات فوتبال استان را به همراه خواهد داشت و از آن حمایت کامل خواهیم کرد.

وی با بیان این که هیات فوتبال  شهرستان کرمان مسیر خوبی را در پیش گرفته است، افزود: چابک سازی و جوان‌گرایی که در هیات شهرستان کرمان به چشم می‌خورد بسیار ارزشمند است.

قرایی با اشاره به این که رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمان از نیروهای  جوان و تحصیل کرده استفاده کرده است، گفت: بدین سبب من آینده‌ی خیلی خوبی را برای این هیات پیش‌بینی می‌کنم که جا دارد آز آقای شجاعی به صورت ویژه تشکر کنیم.

وی با تأکید بر این که انتظار داریم هیات فوتبال شهرستان کرمان توسعه‌ی فوتبال در بخش‌ها را جدی‌تر بگیرد، گفت:  ما هم کاملا در کنار هیات شهرستان  هستیم وکمک می‌کنیم  .

وی در خصوص  استقلال هیات فوتبال شهرستان کرمان گفت: من از همان ابتدا گفته‌ام که باید هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها را قوی‌تر و منسجم‌تر و تشکیلات آن‌ها را سازماندهی کنیم که در این راستا هیات فوتبال شهرستان کرمان الویت اصلی  ما است.

قرایی ادامه داد: حتما این کار را انجام خواهیم داد که هیات فوتبال شهرستان کرمان  بیش از این در مسایل اجرایی فوتبال استان حضور داشته باشد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمان، در خصوص استقلال  کمیته داوران نیز گفت: با حضور آقای سعیدنیا در کمیته داوران شهرستان کرمان جای بسی خوشحالی و امیدواری است که این کمیته بتواند ارتقا پیدا کند و هر چه  کمیته داوران در شهرستان کرمان قوی‌تر شود ما به سمت استقلال این کمیته در شهرستان  کرمان می‌رویم .

وی تصریح کرد: مقرر شد جلسه‌ی بین کمیته داوران دو هیات برگزار شود تا راه حلی برای ارتباط و استقلال این کمیته ها در شهرستان کرمان اندیشیده شود.

شهلا پورامیری

15.7495