پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607029
  • 12 شهریور 1397
  • 08:14
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بهره‌برداری از پل شهید بهشتی، اواخر هفته‌ی جاری

شهردار کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از پل شهید بهشتی، اواخر هفته‌ی جاری

شهردار کرمان ضمن عذرخواهی از مردم، دلیل تأخیر در افتتاح پل شهید بهشتی را نبود و عدم عرضه‌ی قیر در کشور دانست.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورا با بیان این‌که به مردم قول داده بودیم پل شهید بهشتی، هشتم شهریورماه به بهره‌برداری برسد، گفت: به‌دلیل تحریم داخلی و عدم عرضه‌ی قیر در کشور و بورس، بهره‌برداری از پل شید بهشتی (سیدی) با تأخیر مواجه شد.

وی افزود: بالاخره به هر شکل، مشکل نبود قیر را حل کردیم و پل شهید بهشتی اواخر هفته‌ی جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمان به روند اجرای سایر پروژه‌های شهری هم اشاره کرد و گفت: به گفته‌ی مسئولان قرارگاه خاتم، زیرگذر آزادی نیز تا پایان مهرماه به شهرداری تحویل داده می‌شود، اما یکی‌دوماه برای نصب تأسیسات زیر پل توسط شهرداری وقت لازم است و پس از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

عالم‌زاده افزود: هم‌چنین به گفته‌ی مسئولان قرارگاه خاتم، پل شهید الله‌دادی (ابوذر) نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این‌که سعی کرده‌ایم منابع مالی را روی پروژه‌ها‌ی خاص متمرکز کنیم تا پروژه‌ها تک‌تک به بهره‌برداری برسند، گفت: با این شیوه پروژه‌ها دچار رکود و کندی نمی‌شوند و یکی پس از دیگری به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار کرمان به عدم رفع معارض‌های پل شهدای خلبان (هوانیروز) اشاره کرد و گفت: پل سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌فرجه) (امیرکبیر) نیز معارض برق دارد که علی‌رغم در نظر گرفتن بودجه توسط استانداری برای رفع معارض، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

عالم‌زاده افزود: چون بودجه‌ی در نظر گرفته شده برای جابه‌جایی تأسیسات برق در محدوده‌ی پل سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌فرجه) اوراق خزانه است، پیمان‌کاران رقمی دوبرابر قیمت واقعی را ارایه کرده‌اند که شرکت برق قبول نکرده است.

وی ادامه داد: قرار است با برگزاری مناقصه‌ی مجدد و یا از طریق ترک تشریفات، پیمان‌کار برای جابه‌جایی تأسیسات برق در محدوده‌ی پل سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله‌فرجه) انتخاب شود.    

0