جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606717
  • 23 خرداد 1397
  • 10:35
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
به‌دنبال ارتباط با تمام اقشار جامعه هستیم

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری:

به‌دنبال ارتباط با تمام اقشار جامعه هستیم

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: باید به‌‌دنبال راهی باشیم تا چهره‌ی مظلوم شهرداری را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمدعلی جوشایی در شورای مدیران شهرداری کرمان که با حضور سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری گفت: تمام این برنامه‌ها قابل اجراست، اما برای اجرای این برنامه‌ها، نیازمند اعتماد مدیران و همکاران شهرداری به معاونت فرهنگی اجتماعی هستیم.

وی افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری با دارا بودن نیروهای توانمند می‌خواهد به افزایش درآمد، حفظ فضای سبز، زیباسازی شهر، معرفی چهره‌ی مظلوم شهرداری به مردم و ... به سایر واحدها کمک کند، اما نیازمند اعتماد و نگاه مهربانانه‌تر همکاران هستیم تا منشأ خدمت بیش‌تری باشیم.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان با بیان این‌که به‌دنبال راه‌هایی برای ارتباط بیش‌تر شهرداری با مردم هستیم، گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باید تمام اقشار جامعه را ببیند.

جوشایی افزود: در همین راستا هم به‌دنبال ارتباط با نخبگان جامعه هستیم و هم ارتباط با اقشار مختلف جامعه

وی بر ارایه‌ی خدمات فرهنگی‌ هنری به کارکنان شهرداری هم تأکید کرد و گفت: به‌طور مثال چرا نباید یک کنسرت ویژه، اما با هزینه‌ی پایین، برای خانواده‌ی بزرگ شهرداری برگزار شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی ‌هنری در مناطق چهارگانه و محله‌های مختلف شهر اشاره کرد و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان آمادگی دارد در برپایی برنامه‌ها و جشن‌های مختلف با شهرداران مناطق همکاری کند.

جوشایی فعال‌سازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری را نیز ضروری دانست و گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری باید به خانواده‌ی شهرداری و مردم خدمات بیش‌تری ارایه دهد.

وی به تبدیل شدن معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری هم اشاره کرد و گفت: اگر قرار است معاونت فرهنگی اجتماعی به سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی تبدیل شود، باید گوشه‌ی چشمی به آینده‌ی این سازمان داشته باشیم تا به سازمانی قوی و توانمند تبدیل شود.

0