پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605699
  • 24 آبان 1396
  • 10:47
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بيش از 2 هزار بسته‌ی آموزشی بين دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان عنبرآباد توزیع شد

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان عنبرآباد:

بيش از 2 هزار بسته‌ی آموزشی بين دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان عنبرآباد توزیع شد

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان عنبرآباد گفت: بيش از 2 هزار و 800 بسته آموزشی و نوشت‌افزار بين دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان عنبرآباد توزیع شده است.

مهران سنجری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار کرمان‌شهر‌آن‌لاین، افزود: تهیه این بسته‌های آموزشی با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان و صندوق حمایت از دانش‌آموزان یتیم و بی‌بضاعت که توسط همکاران اداری و آموزشی تشکیل‌شده، انجام‌گرفته است.

وی تأکید کرد: تعداد 20 نفر از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل دوره‌ی ابتدایی را جذب کرده و تمام لوازم آموزشی و لباس فرم مدارس برای آن‌ها خریداری شد که اکنون در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

سنجری‌نیا در خصوص طرح و برنامه‌های حوزه‌ی آموزش ابتدایی برای دانش‌آموزان دیرآموز افزود: حدود 170 نفر از این دانش‌آموزان شناسایی‌شدند که به‌صورت ماهانه وضعیت آموزشی آن‌ها بررسی می‌شود و کارگاه آموزشی برای آموزگاران این مدارس در سطح شهرستان برگزارشده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان عنبرآباد افزود: برای جلوگیری از افزایش آمار دانش‌آموزان دیرآموز، دوره‌های آموزشی ویژه مربیان پیش‌دبستانی در حال برگزاری است، همچنین کارگاه آموزشی برای معلمان جدیدالورود طی روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در سطح شهرستان عنبرآباد دانش‌آموز بازمانده از تحصیل به دلیل نداشتن لوازم آموزشی و لباس فرم مدارس نداریم، بخش آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری در این راستا داشته و توانسته است، گام‌های بلندی در حوزه‌ی مسائل آموزشی در مدارس ابتدایی بردارد.

زهرا نجفی

0