یک شنبه 13 خرداد 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611552
  • 30 اردیبهشت 1403
  • 17:34
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تأکید به پیمانکاران برای سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها/ جهاد آسفالت با شتاب ادامه دارد

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان خبر داد:

تأکید به پیمانکاران برای سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها/ جهاد آسفالت با شتاب ادامه دارد

در بازدید رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان و معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، از برخی از پروژه‎های شهری، به پیمانکاران این پروژه‌ها برای سرعت‌بخشی به فرآیند اجرا تأکید شد.

به گزارش کرنا، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، در حاشیۀ این بازدید، با بیان اینکه «جهاد آسفالت»، با شتاب در معابر شهر ادامه دارد، از آسفالت کوچه شماره ۱۵ بلوار«شهید عباس‌پور» به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع، خبر داد.

محمدرضا یحیی‌زاده، همچنین به آغاز آسفالت کوچه ۹۰ خیابان «شهید رجایی» به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و خیابان «هزارویک‌شب جنوبی» به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدام در ادامۀ جهاد آسفالت معابر شهر کرمان، توسط پیمانکار و تحت نظارت مدیریت کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان، درحال اجراست.

وی افزود: با افزایش ظرفیت اجرای آسفالت از طریق پیمانکاران، خدمت‌رسانی در زمینه روکش آسفالت معابر اصلی و پرتردد، با سرعت و کیفیت مناسب در سال‌جاری ادامه دارد.

یحیی‌زاده، با اشاره به بازدید میدانی منصور ایرانمنش، رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان، از تعدادی از پروژه‌های شهرداری کرمان، ازجمله از اجرای آسفالت در کوچه شماره 15 بلوار «شهید عباس‌پور» و بسترسازی و اجرای بتن غلطکی بلوار «ابوالفضل(ع)»، گفت: در این بازدید، چگونگی انجام مراحل اجرا و مشکلات پیش‌روی پروژه‌ها تشریح شد.

وی افزود: در این خصوص، رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان، به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی برای رفاه بیشتر ساکنان و کسبه آن محدوده و تسریع در اجرا تأکید کرد.

لازم به ذکر است؛ به گفتۀ معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، اجرای بتن غلطکی بلوار «ابوالفضل(ع)»، تا 15 خردادماه به پایان می‌رسد.

0