جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611484
  • 11 اردیبهشت 1403
  • 14:45
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تشویق کارکنان مبتنی بر شاخص‌های ارزیابی عملکرد و با رویکرد افزایش بهره‌وری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان خبر داد:

تشویق کارکنان مبتنی بر شاخص‌های ارزیابی عملکرد و با رویکرد افزایش بهره‌وری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان گفت: در سال‌جاری تشویق کارکنان مبتنی بر شاخص‌های ارزیابی عملکرد و با رویکرد افزایش بهره‌وری انجام خواهد شد.

به گزارش کرنا، وحید خطیبی، در جلسه‌ای که با حضور معاونان و رؤسای برنامه‌ریزی مناطق و سازمان‌ها برگزار شد، به ضرروت توجه و تعیین شاخص‌های تشویق کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: برای محقق‌شدن این مهم، به مشارکت و همراهی جدی مدیران و معاونان برنامه‌ریزی نیاز است.

وی افزود: محور بخش اصلی از آیین‌نامه تشویقی پرسنل شهرداری، اداره ارزیابی عملکرد خواهد بود که باید با تعیین شاخص‌های کمی، زمینه انجام تشویق را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان ادامه داد: تشویق، منجر به بهره‌وری بیشتر بخش مهمی از آیین‌نامه است که براساس شاخص‌های کمی تعیین‌شده خواهد بود و کاملاً مستقل از اضافه‌کار است.

خطیبی، به پرداخت اضافه‌کار اسفندماه بازنشستگان برای اولین‌بار در شهرداری اشاره کرد و گفت: تمام بازنشستگان شهرداری اضافه‌کار اسفندماه سال 1402 خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: حقوق نیروهای حجمی سازمان همیاری نیز برای اولین‌بار در سال‌جاری به‌روز خواهد بود و پس از بررسی بیشتر، تاریخ مشخصی برای پرداخت تعیین خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان، از پنج‌برابرشدن بودجه رفاهی سال‌جاری با تصویب شورای اسلامی شهر نسبت به سال 1402 خبر داد و گفت: برای اولین بار در بودجه رفاهی، نیروهای شرکتی نیز لحاظ شده‌اند.

15.6327