پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607578
  • 27 بهمن 1397
  • 09:21
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تلاش شهردار کرمان برای تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان شرکتی

خدادادی در دورهمی کارکنان شاغل در شرکت‌های شهرداری خبر داد:

تلاش شهردار کرمان برای تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان شرکتی

به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، دورهمی شاد کارکنان شاغل در شرکت‌های شهرداری، شب گذشته در سالن تلاش برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، در این دورهمی که با برنامه‌های شاد و متنوع همراه بود، معاون خدمات شهری شهردار کرمان، فعالیت در حوزۀ خدمات شهری را یکی از حساس‌ترین کارهای شهرداری دانست و گفت: حوزۀ خدمات شهری، بیشترین ارتباط را با مردم دارد؛ بنابراین، از زحمات شما کارکنان خدماتی این حوزه و خانواده‌های شما تشکر می‌کنم؛ چراکه در مواقع بارندگی و هنگامی که شهرداری برنامه‌های خاصی دارد، تلاش شما عزیزان موجب رفع مشکلات می‌شود.

مهدی نیکویی با بیان این‌که در حوزۀ خدمات شهری، در مواقع خاص نیازمند همکاری تک‌تک شما همکاران محترم هستیم، گفت: هم‌چنین از مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان و همکاران معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به‌ویژه جناب آقای جوشایی تشکر می‌کنم که این برنامه را برای شما تدارک دیده‌اند.

وی ضمن ابلاغ درود مهندس عالم‌زاده به کارکنان شرکتی شهرداری کرمان گفت: مهندس عالم‌زاده، به‌دلیل مأموریتی که پیش آمد، نتوانستند در این برنامه حضور داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان افزود: مهندس عالم‌زاده، ضمن خداقوت به شما عزیزان، از این‌که در دوره‌ای که حقوق‌ها با تأخیر پرداخت می‌شد، صبر و تحمل کردید، تشکر کردند.

نیکویی ادامه داد: مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان، همواره به من تأکید می‌کنند به‌طور مستقیم با تمام نیروها در ارتباط باشم و نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کنم.

وی ضمن تقدیر مجدد از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان به‌دلیل برگزاری این برنامه گفت: این برنامه به مناسبت ایام‌الله دهۀ فجر برگزار شده است؛ ضمن این‌که با همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، این جشن‌ها در ایام نوروز هم ادامه پیدا خواهد کرد.

 

تلاش شهردار کرمان برای تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان شرکتی

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این دورهمی، ضمن تشکر از کارکنان خدماتی شهرداری کرمان گفت: شما عزیزان در طول سال بیشترین زحمت را متحمل می‌شوید و اگر شما یک‌شبانه‌روز برای شهر کرمان زحمت نکشید و کاری را که به شما محول شده، انجام ندهید، شهر دچار مشکل خواهد شد؛ بنابراین، از تمام شما به‌ویژه خانواده‌های شما تشکر می‌کنم.

علی خدادادی هم‌چنین ضمن تبریک ایام‌الله دهۀ فجر گفت: خداوند را شاکریم که علی‌رغم تمام مشکلات، نهال انقلاب، به درختی تنومند تبدیل شده و حق هم همین است؛ چراکه این درخت، با خون شهیدان عزیز آبیاری شده است.

وی در ادامه، از محمدعلی جوشایی و سایر همکارانش در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان تشکر کرد که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این دورهمی خانوادگی را برای کارکنان شرکتی شهرداری و خانواده‌های آن‌ها تدارک دیده‌اند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرمان یک خبر خوش هم به کارکنان شرکتی شهرداری کرمان داد و گفت: یکی از مواردی که مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان، در سفر به تهران و در حضور آقای جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور اشاره کردند، تبدیل وضعیت شما نیروهای شرکتی به قراردادی است که امیدوارم با این پیشنهاد مهندس عالم‌زاده و پیگیری ایشان، دغدغۀ شما در رابطه با تبدیل وضعیت قراردادتان برطرف شود.

خدادادی افزود: ازجمله رویکردهای مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان، پرداخت حقوق نیروهای شرکتی همزمان با سایر نیروهای شهرداری و تبدیل وضعیت قراردادی شماست که امیدوارم با پیگیری‌ای که می‌کنند، این مهم به نتیجه برسد.

وی هم‌چنین از همکارانش در شورای اسلامی شهر که در این جلسه حضور داشتند، تشکر کرد.

در این برنامه که با اجرای صمد قربان‌نژاد، مجری خوب کرمانی همراه بود، مرتضی سرمدی، خواننده پاپ و گروه موسیقی آوای موج، به اجرای موسیقی پرداختند. این برنامه هم‌چنین با اجرای استندآپ کمدی نیما سهرابی و اجرای نمایش ویژۀ آتش‌سوزی مسجد جامع به‌دست عوامل رژیم منحوس پهلوی توسط علی کهن، بازیگر خوب کرمانی همراه بود.

محمدرضا احمدی

0