سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607576
  • 24 بهمن 1397
  • 18:15
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
جمع‌آوری بیش از هفت ميليون ليتر از روان‌آب‌های سطح شهر

معاون خدمات شهري شهردار کرمان خبر داد:

جمع‌آوری بیش از هفت ميليون ليتر از روان‌آب‌های سطح شهر

معاون خدمات شهري شهردار کرمان از جمع‌آوري بیش از هفت ميليون لیتر از روان‌آب‌هاي سطح شهر کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، دکتر نیکویی با اشاره به بیش از ٣١٣ مورد سرويس‌دهي توسط تانکرهاي جمع‌آوري آب‌هاي سطحي گفت: بخشی از آب‌های جمع‌آوري‌شده در منطقه یک شهر، مربوط به چهارراه شهيد باهنر، بزرگراه آيت‌الله خامنه‌اي بين کوچه ٣ و ۵، بلوار سجاديه، جلوي شهرک تأمين اجتماعي، خيابان شهيد اخلاقي و بلوار سيدي بوده است.

معاون خدمات شهري شهردار کرمان هم‌چنين از جمع‌آوري روان‌آب‌هاي معابر منطقه دو خبر داد و گفت: براساس گزارش‌هاي مردمي و بازرسي، روان‌آب‌ها در معابر شهرک شهرداري، بلوار رضوان، بلوار امام حسن علیه‌السلام کوچه 7، بلوار اميرکبير، بهمنيار بين کوچه 6 و 8، شهرک استانداري، تقاطع ٢۴  آذر به سمت آزادگان و بعضي از کوچه‌هاي خيابان ٢۴ آذر جمع‌آوری شده است.

نيکويي افزود: با توجه به آب‌گرفتگي در بعضي از کوچه‌هاي منطقه سه و مشکل تردد، به‌منظور تسهيل عبور و مرور  شهروندان، جمع‌آوري آب‌هاي سطحي در بعضي از کوچه‌هاي خيابان ابوذر، خيابان خبرنگار، خيابان شهيد بهشتي، ميدان رسالت و خيابان‌هاي شيخ احمد کافي، مالک اشتر، شهرک ايرانمنش و زيرگذر پنج‌راه ابوذر در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در منطقه چهار نیز روان‌آب‌های کوچه‌هاي خيابان‌هاي اديب، سلمان فارسي، سرباز، شهيدان اعتباري، هفده شهريور، اسد آبادي و شهيد احمدي جمع‌آوری شده است.

نیکویی بیان کرد: حل مشکل آب‌گرفتگي در ميدان بيرم‌آباد، سه‌راه هفده شهريور، ميدان پژوهش و ابتداي بولوار صبا نیز در دستور کار قرار گرفت.

وي با بیان این‌که جمع‌آوري روان‌آب‌ها هم‌چنان ادامه دارد، گفت: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده آب‌گرفتگي معبر و مشکل در عبور و مرور، مورد مذکور را با اعلام نشاني دقيق به سامانۀ ١٣٧ شهرداری کرمان اعلام کنند تا در اسرع وقت مشکل آب‌گرفتگي آن معبر برطرف شود.

0