سه شنبه 28 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607343
  • 15 آذر 1397
  • 14:47
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
حیدر هادی‏زاده، سرپرست سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان شد

با حکم شهردار کرمان؛

حیدر هادی‏زاده، سرپرست سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان شد

با حکم شهردار کرمان، حیدر هادی‏زاده، به‌عنوان سرپرست سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌آ‌ن‌لاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:

«جناب آقای حیدر هادی‏زاده

با سلام

نظر به تعهد، تجارب، کارایی و شناخت کافی که از جنابعالی دارم و با توجه به پیشنهاد رئیس محترم هیأت مدیره و به استناد ماده 10 فصل پنجم اساس‌نامه سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان» منصوب می‏نمایم.

انتظار دارد با توجه به نقش و اهمیت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در عصر حاضر با استفاده از همکاران متخصص و مجرب درون و برون‌سازمانی به لحاظ اهمیت موضوع نسبت به انجام وظایف محوله به شرح ذیل اقدام گردد.

اصلاح فرآیندها با بهره‌گیری از ظرفیت فن‌آوری اطلاعات ، یکسان‌سازی فرآیندها و نرم‌افزارها در تمامی واحدها، توسعه بهره‌برداری از فن‌آوری اطلاعات و تسهیل دسترسی به آمار و اطلاعات، بهره‌گیری از تجربیات شرکت‌های معتبر داخلی و دانش‌بنیان برای اجرای مأموریت سازمان، اجرای مصوبات شورا و هیأت مدیره سازمان و اقدام در اداره امور سازمان در جهت پیشبرد اهداف آن با اعمال مدیریت صحیح و سایر امور محوله، از اهم وظایف جنابعالی است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از همدلی و همکاری پرسنل، در پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف یادشده ضمن رعایت قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.»

سیدمهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

15.6151