شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • ورزش
  • شماره خبر: 9608114
  • 11 مهر 1398
  • 18:50
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
رخت شادی بر تن تمام مس از سکو تا زمین

حاشیه‌های بازی مس و بادران

رخت شادی بر تن تمام مس از سکو تا زمین

سعید قرایی - پیروزی تیم فوتبال مس کرمان برابر بادران و صعود به دور بعد جام حذفی هرچند سخت ولی بسیار لذیذ بود و رخت مشترکی از شادی بر تن تمام مس از سکو تا زمین مسابقه کرد.

 پیروزی تیم فوتبال مس کرمان برابر بادران و صعود به دور بعد جام حذفی هرچند سخت ولی بسیار لذیذ بود و رخت مشترکی از شادی بر تن تمام مس از سکو تا زمین مسابقه. هواداران مس که در طول 120 دقیقه تیم مس را تمام و کمال تشویق کردند در پایان با به ثمر نشستن ضربات پنالتی برای مس و درخشش کرمانشاهی درون دروازه مس، مزد خود را با صعود شیرین مس به دور بعد جام حذفی گرفتند و سفره مشترکی از جشن و پایکوبی بین هواداران و بازیکنان مس پهن شد به این امید که تا باد چنین بادا و این خوان شیرین از خوشی حالا حالاها در ورزشگاه باهنر کرمان پهن باشد.
سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان حالا متحدتر از همیشه سرود موفقیت تیم مس را فریاد می‌زند و با وجود این اتحاد هیچ چیز مانع این فریادهای شادمانه نخواهد بود.
پیش از شروع بازی بازیکنان دو تیم به احترام روز آتش‌نشان با جلیقه‌های آتش نشانان وارد زمین بازی شدند و از پرسنل آتش‌نشانی حاضر در ورزشگاه به مناسبت این روز تقدیر و تشکر کردند.
جمع زیادی از بازیکنان سابق مس در ترکیب تیم بادران برابر این تیم به زمین آمده بودند... جدا از فرهاد کاظمی که روزگاری بر نیمکت مس می‌نشست و حالا برروی نیمکت بادران بود، کورش ملکی، وحید اسماعیل بیگی، پویا سیف پناهی، کریم اسلامی، اسماعیل کیانی، کیوان امرایی 6 بازیکن بادران بودند که سابقه بازی در تیم مس را داشتند و در ترکیب بادران برابر این تیم به میدان آمدند.
پیش از بازی هواداران مس که به دلیل گرمای هوا در سکوهای کنار جایگاه مستقر شده بودند وحید اسماعیل بیگی بازیکن کرمانی تیم بادران را تشویق کردند.
نزدیک به 40 هوادار بادران نیز در ورزشگاه باهنر کرمان حضور داشتند که به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند.
حسین حیدری کاپیتان تیم مس در این بازی در دقایق پایانی و زمانی که فرهاد سالاری برای اولین بار به طور رسمی در این فصل برای مس به میدان آمد، بازوبند را تقدیم  سالاری کرد تا با تشویق هواداران روبرو شود.
همانند هفته پیش که پوریا غلامی در روز تولد خود درخشش عالی داشت و دروازه ملوان را باز کرد، در بازی برابر بادران نیز فرهاد کرمانشاهی در روز تولدش برای مس در دروزن دروازه عالی کار کرد و علاوه بر چند موقعیت خوب که در جریان بازی دفع کرد، در ضربات پنالتی با دفع ضربه اسلامی آن هم در دو نوبت سند پیروزی مس را تنظیم کرد.
بعد از ضربه پنالتی عسگری که حکم به پیروزی تیم مس کرمان داد، سعاد وفاپیشه داور جوان این مسابقه در شمارش ضربات پنالتی دچار مشکل شد و سوت پایان بازی را نزد که پس از شمارش و مشورت با کمک‌های خود و با گذشت لحظاتی این کار را انجام داد.

0