شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9605878
  • 25 آذر 1396
  • 11:51
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ریل‌گذاری مسیر آبادانی شهر کرمان توسط شورا و شهرداری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تأکید کرد:

ریل‌گذاری مسیر آبادانی شهر کرمان توسط شورا و شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار با اشاره به تاریخی بودن شهر کرمان گفت: با توجه به این‌که کرمان شهری تاریخی است و در این زمینه حرف برای گفتن دارد؛ بنابراین، به‌سازی بافت تاریخی این شهر باید در دستور کار جدی شورا و شهرداری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: اگرچه به‌سازی بناهای تاریخی شهر کرمان وظیفه‌ی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، اما این مهم به اقدامات شورا و شهرداری نیز وابسته است.

وی افزایش سرانه‌ی فضای سبز شهر کرمان را نیز ضروری دانست و گفت: افزایش سرانه‌ی فضای سبز شهر، موجب زیبایی بیش‌تر آن می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: وجود برنامه‌ی خاص برای ساخت‌و‌سازها نیز به زیباسازی فضای شهر کمک می‌کند که این مهم نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر قرار گرفتن کرمان به‌عنوان یک شهر تاریخی در مسیر اصلی خود برای آبادانی گفت: برای هر اتفاق مبارک، نیاز به سه ضلع نیروی انسانی، مدیریت مناسب و بودجه است که با توجه به حضور افراد لایق در شورای اسلامی و شهردار جوان و باتجربه، امیدواریم شهر کرمان در مسیر آبادانی قرار گیرد.

وی افزود: ممکن است اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، در دوره‌ی چهارساله نتوانند شهر کرمان را به آنچه که مردم این شهر لایق آن هستند، تبدیل کنند، اما باید برای این مهم ریل‌گذاری شود تا در دوره‌های بعدی نیز اعضای شورا و شهرداران بر همان اساس حرکت کنند.

محمدرضا احمدی

0