جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9610480
  • 3 خرداد 1402
  • 13:58
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
زمین چمن مصنوعی« پارک دانش» به بهره‌برداری رسید

در پنجمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان؛

زمین چمن مصنوعی« پارک دانش» به بهره‌برداری رسید

در نخستین روز از پنجمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان، زمین چمن مصنوعی «پارک دانش» واقع در شهرک «شهید مطهری» به بهره‌برداری رسید.

به‌ گزارش کرنا، معاون فرهنگی شهردار کرمان، در حاشیه این مراسم، گفت: این زمین چمن بعد از تخریب، چند سال بلااستفاده مانده بود و سرویس بهداشتی جنب زمین چمن نیز نیمه‌کاره رها شده بود.

عبدالرضا شیخ‌شعاعی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، برای جذب سرمایه‌گذار ازطریق مزایده اقدام کرد و از این طریق این پروژه با انعقاد یک قرارداد پنج‌ساله به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با بیان اینکه این زمین چمن مصنوعی در پارک دانش به مساحت ۸۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری نزدیک به هفت میلیارد ریال، بازسازی و احیا شده است، افزود: در حال حاضر، سرویس‌های بهداشتی جنب این زمین چمن نیز آماده بهره‌برداری و استفاده عموم است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان با بیان اینکه رویکرد ما در حوزه ورزش، تاکید بر ورزش‌ همگانی، به‌ویژه توسعه ورزش‌های محله‌ای است، یادآور شد: بنا داریم تا پایان سال‌جاری، در چهار نقطه دیگر از محله‌های شهر کرمان با کمک سرمایه‌گذار، زمین‌های چمن کوچک را تجهیز، و به بهره‌برداری برسانیم.

وی، افزود: این زمین چمن مصنوعی در اختیار سرمایه‌گذار است و به شهرداری اجاره می‌پردازد، اما بخشی هم سهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است که سهم شهرداری را در اختیار فعالان محله‌ای قرار می‌دهیم تا از این ظرفیت، با مدیریت فعالان محله، استفاده شود.

لازم به ذکر است؛ زمین ورزشی یادشده، هر روز از ساعت شش بعدازظهر، برای عموم قابل استفاده و باقی ساعات روز در اختیار یک مدرسه فوتبال برای رده سنی چهار تا ۱۷ سال است.

0