جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607606
  • 4 اسفند 1397
  • 08:31
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
زیرگذر آزادی به بهره‌برداری رسید

زیرگذر آزادی به بهره‌برداری رسید

زیرگذر آزادی با حضور مدیران استانی و شهری، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان‌‌شهرآن‌لاین، شهردار کرمان در مراسم بهره‌برداری از زیرگذر آزادی، مشارکت مردم با شهردای را ضروری دانست و گفت: با مشارکت مردم اداره امور شهر و خدمت‌رسانی به شهروندان ارتقا خواهد یافت.

سیدمهران عالم‌زاده با بیان این‌که ساخت زیرگذر آزادی از مهرماه ۹۴ شروع شد، گفت: خوشبختانه با همراهی مردم به‌ویژه ساکنان و کسبۀ اطراف میدان و هم‌چنین دستگاه‌های مختلف مرتبط ازجمله دستگاه‌های خدمت‌رسان، این پروژه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید. 

وی هدف از اجرای این پروژه را حل مشکلات ترافیکی دانست و بر فرهنگ‌سازی در حوزه‌ی ترافیک تأکید کرد.

عالم‌زاده با بیان این‌که مردم به‌عنوان صاحبان اصلی شهر محسوب می‌شوند، گفت: باید برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، کار کارشناسی انجام شود.

شهردار کرمان با بیان این‌که رویکرد شهرداری در دوره‌ی جدید، اجرای پروژه‌های مردم‌محور است، گفت: باید فضای شهر را برای حضور بیشتر مردم آماده کنیم.

عالم‌زاده افزود: در این راستا ۱۰ پارک و پیاده‌راه به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به برنامه‌های نوروزی هم اشاره کرد و گفت: شهرداری کرمان از ۲۷ اسفند تا ۲۷ فروردین‌ماه سال آینده برنامه‌های متنوع فرهنگی در دستور کار دارد.

شهردار کرمان هم‌چنین از اعضای شورای اسلامی شهر در دورۀ چهارم و تمام افرادی که در به ثمر رسیدن این پروژه نقش داشتند و در کنار شهرداری بودند، تشکر کرد.

عالم‌زاده از اعضای شورای اسلامی شهر در دورۀ پنجم نیز تقدیر و بیان کرد: همدلی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد، موجب شده امور شهر به‌طور مطلوب پیش برود و در حل مسایل و مشکلات شهر گام برداریم.

شهردار کرمان از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، مؤسسه شهید رجایی و همکارانش در حوزه‌های مختلف شهرداری که در اجرای این پروژه نقش داشتند نیز، تشکر کرد.

15.6604