پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607738
  • 22 اردیبهشت 1398
  • 08:13
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ساعت کاری ادارات کرمان تغییر می کند

ساعت کاری ادارات کرمان تغییر می کند

ساعت کاری ادارات استان کرمان طبق مصوبه شورای برنامه ‌ریزی و توسعه این استان از 18 خرداد تا اول شهریور امسال به 6 صبح تا 13 تغییر می‌ کند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، این مصوبه در نشست شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان و با موافقت اعضای این شورا،تصویب شد که با توجه به فصل گرما و لزوم صرفه‌‌جویی در مصرف انرژی،‌از هجدهم خرداد تا اول شهریور امسال، ساعات کاری ادارات به 6 صبح تا 13 تغییر یابد.
استاندار کرمان نیز در نشست شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان با اشاره به میزان جذب اعتبارات سال 97 تاکید کرد: دستگاه‌‌هایی که توان جذب این اعتبارات را ندارند، کتبی به سازمان مدیریت برنامه‌‌ریزی اعلام تا طرح تخصیص ‌ها و جابجایی را دنبال کنند.
محمدجواد فدایی بر تسریع نهایی شدن فهرست پروژه ‌های قابل واگذاری دستگاهها تاکید و اعلام کرد: این فهرست تا 20 خرداد به شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان ارائه تا مراحل تصویب و ادامه کار آنها دنبال شود.
وی گفت: با توجه به بحث تحقیق و تفحصی که درباره واگذاری پروژه‌ ها به بخش خصوصی در کمیسیون عمران مجلس مطرح شده، کارگروهی به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل و دلایل عدم تعهدات دستگاهها بررسی خواهد شد.
استاندار کرمان پیشنهاد کرد: برای دریافت سهمیه بهتر دستگاه ‌هایی مانند راه و شهرسازی،‌جهاد‌ کشاورزی و مجموعه‌ هایی که ارقام قابل توجهی در بودجه دارند،‌نشست هایی با حضور دستگاه ‌های ملی،‌استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تهران تشکیل شود.
فدایی یادآور شد: استفاده از این تجربه در سال گذشته موجب رشد اعتبارات شد.
همچنین در این نشست ظرفیت‌ های قانونی بودجه 98 و گزارش عملکرد دستگاه‌ ها در جذب اعتبارات 97 بررسی و مصوبات کارگروه زیربنایی نیز مطرح شد. 

15.6299