پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9608303
  • 11 دی 1398
  • 10:27
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
شهربازی کرمان فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری

در گفت‌و‌گو با مسئول مجموعه شهربازی کرمان مطرح شد

شهربازی کرمان فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری

نجمه ابراهیمی‌نژاد - شهربازی یکی از مجموعه‌های شاد و مفرح برای همه گروه‌های سنی در هر شهر و جامعه است که اگر به وسایل و امکانات تفریحی و رفاهی مجهز شود می‌تواند با استقبال بسیار خوب مردم همراه باشد و بتواند به نیازها و خواسته‌های اقشار مختلف جامعه پاسخ دهد. هم‌اکنون شهربازی کرمان در حال تجهیز شدن به وسایل بازی جدید است. این خبر بهانه‌ای شد تا به سراغ مسئول این مجموعه برویم.

مسئول مجموعه شهربازی کرمان از نصب وسیله بازی پرهیجان جدید در این مجموعه به زودی خبر داد.
محسن ملکی با بیان این‌که شهربازی یکی از مجموعه‌های شاد، مفرح و پرهیجان در هر شهر است، گفت: همه تلاشمان بر آن است که با نصب وسایل بازی جدید در این مجموعه، شهربازی در خور شان مردم کرمان تجهیز کنیم .
وی ادامه داد: بازخوردی که از مردم در خصوص این مجموعه و وسایل بازی آن می‌گیریم، بیش از 90 درصد مردم درخواست نصب و راه‌اندازی  دستگاه‌های جدید را در شهربازی کرمان دارند؛ زیرا بسیاری از دستگاه‌های شهربازی قدیمی هستند و هیجان چندانی ندارند.
وی افزود: برای خریداری و نصب دستگاه‌های جدید باید یا از منابع خود مجموعه هزینه شود که به‌دلیل بالابودن قیمت دستگاه‌های بازی، امکان خرید غیرممکن است .
ملکی حضور و مشارکت بخش خصوصی در این خصوص را بهترین راهکار عنوان کرد و افزود: افرادی هستند که سرمایه‌های بلاتکلیفی دارند و منتظر فرصت برای سرمایه‌گذاری هستند می‌توانند در این مجموعه مشارکت کنند.
وی گفت: سرمایه‌گذاری در مجموعه شهربازی نه تنها با ایجاد فضاهای شاد و مفرح، خدمتی به مردم خواهد بود، بلکه سرمایه خوبی به سرمایه‌گذار برگشت خواهد خورد.
ملکی با بیان این‌که  در سال گذشته تعدادی دستگاه مناسب بازی کودکان در این مجموعه نصب شد، ادامه داد: در حال حاضر نیاز  نصب یک دستگاه بازی برای بزرگسالان در مجموعه شهربازی احساس می‌شود که خوشبختانه با همت و همکاری بخش خصوصی این دستگاه هیجانی با عنوان تاب بزرگسالان (اسکای فلایر) در مجموعه شهربازی کرمان در ابتدای سال 99 آماده بهره‌برداری و استفاده عموم خواهد بود.
وی گفت: سفارش‌های لازم داده شده است و مجوزهای لازم اخذ شده است و در سال جدید قابل بهره‌برداری خواهد بود.
وی هدف از این اقدامات را ارائه‌ی خدمات خوب به شهرودان و ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای مردم عنوان کرد.

 دستگاه بازی رنجر در شهربازی کرمان فعال می‌شود
مسئول مجموعه شهربازی کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از فعال شدن دستگاه بازی پرهیجان رنجر در شهربازی کرمان خبر داد.
محسن ملکی با اشاره به این‌که به زودی دستگاه بازی تاب بزرگسالان  در شهربازی کرمان نصب می‌شود، افزود: علاوه بر آن بازسازی دستگاه رنجر هیجانی که جزو معدود دستگاه‌های بازی هیجانی سطح کشور است، در مرحله راه‌اندازی و اخذ مجوزهای استاندارد است و نوروز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: در حال حاضر 42 وسیله بازی در مجموعه شهربازی کرمان وجود دارد که با دو دستگاه یاد شده این تعداد، به 44 دستگاه افزایش خواهد یافت.
ملکی گفت: همه تلاشمان بر آن است تا بتوانیم با توجه به نیاز و خواسته سنین مختلف مردم، دستگاه‌های بازی و سرگرمی و فضای شاد و مفرحی در شهربازی کرمان ایجاد کنیم.

 سالانه 600 هزار نفر از مجموعه شهربازی استقبال می‌کنند
مسئول مجموعه شهربازی کرمان در ادامه از استقبال 600 هزار نفری مردم از مجموعه شهربازی کرمان خبر داد.
محسن ملکی با بیان این‌که استقبال مردم از وسایل بازی جدید و پرهیجان بیشتر از وسایل بازی قبلی داخل این مجموعه است، ادامه داد:  به‌طوری‌که استخر توپ که در گذشته در فضای کوچکی بود و امسال با افزایش فضای آن به 100 متر و افزایش توپ‌ها به 100 هزار توپ، شاهد استقبال سه برابری شهروندان از این مجموعه بوده‌ایم .
وی ادامه داد: در سال 98، 9 دستگاه و وسیله بازی جدید در مجموعه شهربازی نصب و راه‌اندازی شد که این دستگاه‌ها باعث افزایش رضایتمندی مردم و افزایش استقبال از مجموعه و دستگاه‌های مذکور شده است.
ملکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اذعان داشت: سالانه 600 هزار نفر از مجموعه شهربازی استقبال می‌کنند که زمان بازگشایی و فعال بودن این مجموعه از فروردین تا پایان مهرماه است.
وی با بیان این‌که مردم به‌خصوص کودکان و جوانان به دنبال هیجان هستند، افزود: همه تلاشمان بر آن است تا وسایل جدیدی خریداری شود که بتواند خواسته‌های مردم را از این مجموعه برآورده سازد.

 ایمنی و استانداردسازی، الویت‌های  اصلی در شهربازی کرمان
مسئول مجموعه شهربازی کرمان تاکید کرد: اولویت اصلی کار در شهربازی کرمان ایمنی و استانداردسازی وسایل بازی این مجموعه است.
وی با اعلام این مطلب گفت: ایمنی و استانداردسازی موضوع بسیار مهمی است  و همیشه مدنظر بوده تا مردم با خیالی آسوده از وسایل بازی این مجموعه استفاده کنند.
وی ادامه داد: کلیه دستگاه‌های بازی نصب شده در این مجموعه دارای مجوز و  استانداردهای لازم هستند که این مجوزها همزمان با شروع کار مجموعه شهربازی اخذ می‌شود.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های بازی که فاقد مجوز استاندارد باشند، اجازه بهره‌برداری نخواهند داشت.
ملکی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی و پی‌گیری‌های انجام شده، موفق شدیم مجوزهای استاندارد کلیه وسایل و دستگاه‌های بازی موجود در شهربازی را قبل از بازگشایی شهربازی اخذ نماییم تا مردم با خیالی راحت و آسوده از دستگاه‌ها و وسایل بازی استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که کلیه وسایلی که در شهربازی مشغول به کار هستند اعم از مالکیت شهربازی یا بخش خصوصی دارای گواهی استاندارد بوده و هیچ دستگاهی بدون مجوز استاندارد حق فعالیت در شهربازی کرمان را ندارد.

 شهربازی کرمان فرصتی مناسب  برای سرمایه‌گذاری
مسئول مجموعه شهربازی کرمان گفت: از همه سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در شهربازی سرمایه‌گذاری کنند، استقبال می‌کنیم .
محسن ملکی با بیان این‌که یکی دیگر از برنامه‌هایی که به‌صورت مداوم در مجموعه شهربازی دنبال می‌کنیم، موضوع سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی است، ادامه داد: شهربازی کرمان به‌دلیل وسعت زیادی که دارد پتانسیل و ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در راستای  نصب دستگاه‌های جدید را دارد .
وی ادامه داد: شهربازی کرمان با فراهم کردن زمینه لازم برای سرمایه‌گذاران ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای ورود به این عرصه، شرایط را فراهم آورده است تا پس از طی مسیر قانونی، عقد قراردادها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.
وی گفت: طرح‌ها و برنامه‌های متعددی برای شهربازی کرمان در نظر داریم که در صورتی‌که سرمایه‌گذاران بخواهند در این مجموعه سرمایه‌گذاری کنند، از آن‌ها استقبال و حمایت خواهیم کرد.

 استقبال شهرداری از گروه‌های موسیقی
وی گفت: برای ایجاد فضای شاد و مفرح در مجموعه شهربازی‌، آماده همکاری با گروه‌های موسیقی مختلف شهر کرمان هستیم .
محسن ملکی با بیان این‌که طی چند سال گذشته درکنار فعالیت‌های این مجموعه، موضوعات و برنامه‌های فرهنگی نیز مورد توجه جدی قرار گرفت، افزود: به‌طوری‌که شهروندان شاهد برگزاری جشن‌ها  و مراسمات مختلف فرهنگی و هنری همزمان با اعیاد و مراسم‌های ملی و مذهبی بوده‌اند. وی یادآورشد: در هفت ماهه اول امسال 30 شب جشن و مراسم‌های فرهنگی در این مجموعه برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم همراه بود .
وی ادامه داد: رویداد دیگری که در این مجموعه در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم، ساماندهی و استقرار زنان کارآفرین و شاغل خانگی در قالب بازارچه در این مجموعه بود که با همکاری و هماهنگی سازمان میادین و تره‌بار شهرداری اقدام به عرصه محصولات و تولیدات خانگی کردند.
وی با بیان این‌که خانواده‌ها علاوه بر حضور برای استفاده فرزندانشان از وسایل بازی، ساعاتی را از فضای این مجموعه برای استراحت استفاده و تا دقایق پایانی شب می‌مانند، افزود: برای شادی و نشاط خانواده‌هایی که در این مجموعه حضور دارند، گروه‌های موسیقی در قسمت‌های مختلف این مجموعه مستقر خواهند شد و به اجرای موسیقی زنده خواهند پرداخت .
وی با بیان این‌که شهربازی از کلیه گروه‌های موسیقی استقبال می‌کند، ادامه داد: ما آمادگی داریم تا فضایی را به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قراردهیم  تا آن‌ها به اجرای برنامه‌های خود بپردازند.
مسئول مجموعه شهربازی کرمان بهسازی و زیباسازی مجموعه، نورپردازی محوطه به‌خصوص استخرشهربازی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: در خصوص تامین نظم و امنیت شهربازی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که جا دارد از فرماندهی یگان امداد، ریاست کلانتری 15 و همه عوامل انتظامی که در برقراری  امنیت شهربازی همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی کنم.
ملکی خاطرنشان کرد: همه این اقدامات نتیجه حمایت‌های شهردار محترم، رئیس و اعضای هیئت مدیره این مجموعه بوده است که جا دارد از این بزرگواران تشکر و قدردانی کنیم .

0