شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606380
  • 29 اسفند 1396
  • 12:54
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
شهرداری کرمان با عقلانیت تخصصی و همدلی مسیر خود را طی می‌کند

شهردار کرمان در آیین افتتاح بوستان ارغوان:

شهرداری کرمان با عقلانیت تخصصی و همدلی مسیر خود را طی می‌کند

شهردار کرمان گفت: امروز شهرداری کرمان با عقلانیت تخصصی و همدلی و هماهنگی که بین مدیران وجود دارد، مسیر خود را طی می‌کند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در آیین افتتاح بوستان ارغوان، ضمن تبریک عید نوروز و تبریک میلاد حضرت علی (علیه‌السلام)، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه‌ی هر دستگاهی دانست و با تشکر از منصور ابراهیمی، شهردار منطقه سه گفت: مهندس ابراهیمی، شهردار منطقه سه، علی‌رغم این‌که در آستانه‌ی بازنشستگی بود، با جدیت و تلاش پای کار ایستاد تا ساخت این پارک به پایان برسد.

وی بوستان ارغوان را هدیه‌ی بازنشستگی مهندس ابراهیمی، شهردار منطقه سه به مردم این منطقه دانست و گفت: تعداد افرادی مثل مهندس ابراهیمی، در شهرداری کرمان کم نیست و این مهم برای من مایه دلگرمی است تا این راه سخت را پشت سر بگذارم.

شهردار کرمان با اشاره به افتتاح دو پارک در دوره‌ی مسئولیتش در شهرداری کرمان گفت: نخستین پارک، حدود یک ماه پیش در منطقه دو در حاشیه‌ی کمربند شمالی افتتاح شد و امروز دومین پارک در منطقه سه به بهره‌برداری رسید.

عالم‌زاده افزود: به غیر از مصالح کف، تمام مصالح بوستان ارغوان، حتی پایه‌چراغ‌های این بوستان توسط شهرداری کرمان تولید شده است.

وی با بیان این‌که این بوستان به‌وسیله‌ی کادر امانی ساخته شده است، مساحت بوستان را 4000 متر دانست و گفت: اگر قرار بود این بوستان توسط پیمان‌کار ساخته شود، دو برابر هزینه در بر داشت.

شهردار کرمان ساخت بوستان ارغوان را نمونه‌ی بارز اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با توانایی که در شهرداری کرمان وجود دارد، در صورت تأمین منابع مالی، می‌توانیم سطح خدمت‌رسانی را دو تا سه برابر افزایش دهیم.

عالم‌زاده ضمن تقدیر از محسن پوراسماعیلی، معاون خدمات شهری شهردار، ایمان سیف‌الهی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، منصور ابراهیمی، شهردار منطقه سه و همکارانش و هم‌چنین کارگران زحمت‌کشی که در ساخت این بوستان نقش داشته‌اند، گفت: قرار بود این بوستان که اکنون 98 درصد آن آماده شده، فردا افتتاح شود، اما چون مهندس ابراهیمی، شهردار منطقه سه عازم مسافرت بود، بوستان ارغوان امروز افتتاح شد.

لازم به ذکر است؛ در این آیین با اهدای لوح توسط شهردار کرمان، از منصور ابراهیمی، شهردار منطقه سه و معاونان شهرداری منطقه سه تجلیل شد.  

محمدرضا احمدی

15.6206