چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606529
  • 6 اردیبهشت 1397
  • 11:27
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
شوراهای اسلامی ظرفیت خوبی در اجرای اقتصاد مقاومتی دارند

استاندار کرمان در دیدار اعضای شورای شهرستان مطرح کرد:

شوراهای اسلامی ظرفیت خوبی در اجرای اقتصاد مقاومتی دارند

استاندار کرمان گفت: شوراهای اسلامی شهرو روستا ظرفیت خوبی در اجرای اقتصاد مقاومتی دارند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، علی‌رضا رزم‌حسینی در دیدار اعضای شورای شهرستان کرمان، بازدید اعضای شوراهای شهر و روستا از پروژه‌های مختلف را اقدامی شایسته دانست و تأکید کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت خوبی در اجرای اقتصاد مقاومتی دارند و می‌توانند با تعامل با معین اقتصادی در حوزه‌ی آموزش، اشتغال و انتقال تجارب، گام‌های بزرگ‌تری نیز بردارند.

فرماندار کرمان نیز از برگزاری جلسات ماهانه‌ی اعضای شورای شهرستان با ائمه جمعه و مدیران کل خبر داد و خاطرنشان کرد: در قالب مثلث توسعه‌ی اقتصادی و اسناد بالادستی، راهبردهای مد نظر به اعضای شورای اسلامی شهرستان ارائه شد.

علی بابایی با بیان این که اولویت بعدی مدنظر در شورای اسلامی شهرستان کرمان، موضوع راه‌هاست، تأکید کرد: تلاش می‌شود ضمن برگزاری همایش‌های آموزشی، اولین همایش سرمایه‌گذاری شهرستان کرمان در راستای توسعه‌ی سرمایه‌گذاری در این منطقه در قالب مثلث توسعه‌ی اقتصادی فراهم شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز با بیان این‌که در شورای شهرستان کرمان کارها به‌صورت جدی و عملیاتی دنبال می‌شود، گفت: در جلسات ماهانه‌ی این شورا، مسایل مختلفی از سوی مدیران و مسئولان جهت بررسی پیشنهاد می‌شود.

زهرا ایرانمنش با اشاره به تعامل و تفاهم موجود در بین اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان افزود: اولویت کاری در حوزه‌ی امنیت، جمع‌آوری و سامان‌دهی متکدیان، تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز و توسعه‌ی دوربین‌های پایش تصویری است که این موارد به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی هم‌چنین تصریح کرد: آسیب‌های متعدد اجتماعی متولی مشخصی ندارند.

ایرانمنش گفت: یکی از نیازهای جدی شهر کرمان و روستاهای این شهرستان، تأمین آب شرب و قیر رایگان است که نیاز به پیگیری جدی دارد.

15.593