شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607722
  • 15 اردیبهشت 1398
  • 08:30
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت اختصاص 10 درصد از بودجۀ شهرداری به معاونت فرهنگی اجتماعی

بهرامی، در آیین اختتامیۀ مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تأکید کرد:

ضرورت اختصاص 10 درصد از بودجۀ شهرداری به معاونت فرهنگی اجتماعی

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: 10 درصد از بودجۀ شهرداری کرمان باید به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اختصاص یابد.

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، علی بهرامی در آیین اختتامیۀ مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری کرمان با اشاره به ضرورت پرداختن به مسایل فرهنگی و اجتماعی گفت: در سال‌جاری علی‌رغم این‌که بودجۀ شهرداری کرمان تغییری نکرد، اما بودجۀ معاونت فرهنگی اجتماعی را پنج برابر کردیم.

وی بر ضرورت پرداختن به ورزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش روحیه نشاط و شادابی بین مردم و کارکنان شهرداری تأکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌های خوبی که مدیریت توسعه ورزش و تفریحات سالم معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در دستور کار دارد، میزبانی مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری‌های کشور است.

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان بر ورزش درون‌سازمانی و محله‌ای و برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان شهرداری و اهالی محله‌های مختلف در رشته‌های متنوع ورزشی تأکید دارد.

مدیر توسعه ورزش و تفریحات سالم معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان نیز در این آیین با اشاره به تدوین تقویم ورزشی شهرداری کرمان گفت: برای کارکنان شهرداری و هم‌چنین اهالی محله‌های مختلف شهر کرمان، مسابقات ورزشی متنوعی در نظر گرفته‌ایم.

محمدرضا نارویی به برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری کرمان از بهمن‌ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور 17 تیم و انجام 40 بازی برگزار شد.

وی اظهار امیدواری کرد مدیریت توسعه ورزش و تفریحات سالم شهرداری کرمان با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرمان، در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده موفق باشد.

لازم به ذکر است؛ پیش از آیین اختتامیۀ مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری کرمان، مسابقات رده‌بندی و فینال برگزار شد که طی آن تیم‌های شهرداری منطقه دو، سازمان عمران شهرداری و سازمان آتش‌نشانی، به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

هم‌چنین به‌دلیل کمترین خطا و عدم دریافت کارت زرد و قرمز، کاپ اخلاق به تیم حراست شهرداری کرمان اعطا شد.  

0