چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607515
  • 27 دی 1397
  • 18:02
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت افزایش اعتبارات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان

سرپرست مدیریت برنامه و بودجه شهرداری کرمان تأکید کرد:

ضرورت افزایش اعتبارات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان

سرپرست مدیریت برنامه و بودجه شهرداری کرمان گفت: تأمین اعتبار و تخصیص بودجه به حوزۀ فرهنگی اجتماعی، به اندازۀ پرداخت حقوق کارکنان اهمیت دارد و باید در اولویت باشد.

به گزارش کرمان‌آن‌لاین، مرتضی امیرشکاری در نشست تخصصی که در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان و با حضور محمدعلی جوشایی، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و مدیران حوزه‌های مختلف این معاونت برای بررسی بودجۀ حوزهای فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی برگزار شد، با بیان این‌که باید اعتبارات حوزۀ فرهنگی اجتماعی، مثل حقوق کارکنان، صد درصد تخصیص پیدا کند، افزود: حوزۀ فرهنگی اجتماعی، قطعاً یکی از اولویت‌های مهم شهرداری کرمان است که باید نسبت به افزایش اعتبارات آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به ارایۀ برنامه‌های مدیران معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: تاکنون، تنها حوزه‌ای که برای آینده، برنامه‌های مدون و قابل توجه دارد، معاونت فرهنگی اجتماعی است و می‌توانیم براساس این برنامه‌ها، چشم‌انداز یک‌ساله و پنج‌سالۀ فرهنگی اجتماعی شهرداری را تدوین کنیم.

سرپرست مدیریت برنامه و بودجه شهرداری کرمان افزود: این‌که ریز جزییات و شرح عملیات‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و آموزشی دیده شده، جای تقدیر دارد.

امیرشکاری با بیان این‌که منابع شهرداری کرمان محدود و نیازها نامحدود است، گفت: با توجه به منابع محدود شهرداری کرمان، باید اولویت‌های برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی نیز مشخص شود.

وی بر فرهنگ‌سازی در زمینۀ افزایش مشارکت مردم برای پرداخت عوارض شهرداری ازجمله عوارض خودرو تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، منتج به فرهنگ‌سازی و افزایش مشارکت مردم با شهرداری شود.

سرپرست مدیریت برنامه و بودجه شهرداری کرمان افزود: هم‌چنین باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کنیم؛ ضمن این‌که اقدامات فرهنگی اجتماعی باید در راستای کسب درآمد پایدار برای شهرداری باشد.

امیرشکاری اظهار امیدواری کرد با ظرفیتی که در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان وجود دارد، در حوزه‌های مختلف به نقطۀ ایده‌آل و مطلوب برسیم.

وی هم‌چنین در خصوص تلاش برای افزایش بودجۀ معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان قول مساعد داد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست، مدیران حوزه‌های مختلف معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، به بیان برنامه‌های حوزه‌های مختلف خود برای سال آینده پرداختند.   

محمدرضا احمدی

15.6305