جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9608237
  • 12 آذر 1398
  • 17:16
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات حوزۀ گردشگری

شهردار کرمان تأکید کرد:

ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات حوزۀ گردشگری

شهردار کرمان گفت: مشارکت و هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌های مختلف برای حل مسایل و مشکلات حوزۀ گردشگری ضروری است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان این‌که شهرداری کرمان در جهت رونق حوزۀ گردشگری آمادۀ همکاری با میراث فرهنگی است، به تسهلات ویژۀ شهرداری برای سرمایه‌گذاری در حوزۀ گردشگری اشاره کرد و گفت: در خصوص سرمایه‌گذاری در این حوزه، لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر کرمان ارسال شده است.

وی افزود: هم‌چنین مقرر شده در حوزۀ گردشگری، از تجربیات سایر کلان‌شهرها استفاده کنیم.

شهردار کرمان با بیان این‌که شهرداری کرمان از طرح‌های مختلف در حوزۀ گردشگری استقبال می‌کند، گفت: قرار است با همکاری دستگاه‌های مرتبط، رویدادهای مشترکی در حوزۀ گردشگری در طول سال تعریف شود.

عالم‌زاده افزود: مقرر شده معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان نیز با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، در زمینۀ برگزاری رویدادهای مشترک در سطح ملی، برنامه‌ریزی کند.

فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به این‌که همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌ها باعث توسعه و پیشرفت شهر و استان کرمان می‌شود، گفت: تعریف کردن رویداد در طول سال و با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و قابلیت‌های استان، نقش بسزایی در توسعۀ گردشگری دارد.

15.7594