شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • پلیس
  • شماره خبر: 9606833
  • 19 تیر 1397
  • 10:55
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
طرح اجتماعي انتظامي آرامش در خانواده آغاز شد

طرح اجتماعي انتظامي آرامش در خانواده آغاز شد

صبح امروز طرح اجتماعي-انتظامي با عنوان آرامش در خانواده از سوي معاونت اجتماعي پليس استان در شهر كرمان آغاز شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، فرمانده انتظامي استان در آئين افتتاحيه اين طرح گفت: از آن‌جا كه بنا به مطالعات و بررسي‌هاي انجام شده شاهد تغيير رويكرد جرائم از فضاي حقيقي به فضاي مجازي هستيم، لازم است به امر پيش‌گيري در حوزه‌ی اجتماعي نيز بيش‌تر توجه كنيم.

سردار رضا بني‌اسدي‌فر افزود: در اين راستا پليس متناسب با تهديدات فعلي جامعه و با توجه به هدف گذاري دشمن بر كانون خانواده، متقابلا با برنامه‌ريزي و اجراي طرح‌هاي فرهنگي اجتماعي برخي اهداف زيربنائي در رابطه با كنترل و مهار آسيب‌ها را دنبال مي كند.

وي بيان کرد: در همين رابطه يك طرح اجتماعي با محوريت آموزش خانواده‌ها در زمينه‌هاي پيش‌گيري از اعتياد، مهارت‌هاي زندگي، كنترل خشم و ديگر موضوعات مرتبط با امنيت فردي و اجتماعي با بهره‌گيري از مشاوران كلانتري‌هاي شهرستان كرمان در يكي از نقاط اين شهر از امروز به مدت 48ساعت به اجرا در مي‌آيد.

سردار  بني‌اسدي‌فر گفت: در اين طرح 16 كارگاه آموزشي براي خانواده‌ها در نظر گرفته شده و جامعه‌ی هدف مورد نظرما والدين و قشر جوان هستند كه لازم است در زمينه‌ی برخي مسائل كه زمينه‌ساز آسيب، ناهنجاري و به وجود آمدن جرائم هستند آگاه شوند.

وي تصريح كرد: سال گذشته مشابه اين طرح در شهرستان جيرفت و برخي از نقاط جنوبي استان اجرا شد كه نتايج خوبي به دنبال داشت و همین تجربه ما را بر آن داشت كه اين‌گونه فعاليت‌ها را در كنار اقدامات انتظامي برنامه‌ريزي و اجرا کنیم.

فرمانده انتظامي استان خاطرنشان كرد: اميدواريم با بهره‌گيري از تخصص و دانش مشاوران و همكاري افراد معتمد محل بتوانيم به اهداف مورد نظر دست يابيم و از نتايج اين طرح در ساير برنامه‌هاي فرهنگي اجتماعي بهره ببریم.

0