سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • ورزش
  • شماره خبر: 9608119
  • 12 مهر 1398
  • 22:31
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
غلبه شهرداری کرمان بر شقایق‌های شهربابک

غلبه شهرداری کرمان بر شقایق‌های شهربابک

در هفتۀ اول لیگ برتر استان کرمان، تیم شهرداری کرمان با دو گل تیم شقایق شهربابک را مغلوب کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، امروز جمعه دوازدهم مهرماه، در چارچوب رقابت‌های هفتۀ اول لیگ برتر استان کرمان و در دیداری که در استادیوم تختی شهربابک برگزار شد، تیم شهرداری کرمان با گل‌های «مسعود لنگری» و «سیدرضا حسینی» در دقایق 35 و 74، برابر تیم شقایق شهربابک به پیروزی رسید.

در این مسابقه که با تیم داوری از زرند همراه بود، «عماد خالقی» از تیم شهرداری کرمان، با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

روح‌الله خالقی سرپرست تیم شهرداری کرمان در پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان داشت: با توجه به شناختی که سال گذشته از تیم شقایق داشتیم، توانستیم نقاط ضعف خود را رفع کنیم و خوشبختانه با توکل بر خدا و با برنامه‌ریزی مناسب، در این مسابقه به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان این‌که تیم شقایق شهربابک، برنامه و تاکتیک خاصی نداشت، افزود: بازیکنان 80 درصد از خواسته‌های ما را در درون زمین پیاده کردند.

خالقی افزود: امیدواریم در آینده با برنامه‌ریزی بتوانیم به صد درصد توانایی خود برسیم.

صادق پورعوض، سرمربی تیم شقایق شهربابک نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما بازیکنان ما در نیمۀ نخست آن‌طور که باید آماده این بازی نبودند.

وی ادامه داد: در نیمۀ دوم نسبت به حریف بهتر بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما به‌دلیل اشتباهاتی گل دریافت کردیم.

پورعوض با بیان این‌که به‌دلیل مصدومیت چند بازیکن، در مضیقه هستیم، گفت: امروز برخی بازیکنان آمادگی بدنی نداشتند، اما در چند بازی آینده، بازیکنان به ما اضافه و تیم کامل‌تر می‌شود.

پورعوض در خصوص تیم شهرداری کرمان نیز گفت: اسکلت این تیم حفظ شده و امروز هم بازی خوبی ارائه داد.

وی افزود: دو هافبک دفاعی این تیم نیز فوق‌العاده بودند.

پورعوض ادامه داد: در نیمۀ اول، آنچه را که مد نظر بود، بازیکنان اجرا نکردند و علت آن نیز مصدومیت برخی بازیکنان‌مان بود.

15.6219