چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605522
  • 29 مهر 1396
  • 13:59
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
فراخوان دوازدهمین جشنواره معرفی آثار برتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر

دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

فراخوان دوازدهمین جشنواره معرفی آثار برتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر

 با توجه به استقبال چشم‌گیر جامعه‌ی علمی از یازده دوره انتخاب آثار برتر مکتوب در عرصه‌ی مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها، دوازدهمین جشنواره‌ی معرفی و انتخاب آثار برتر مکتوب در زمینه‌ی مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان‌شهرآن لاین، بنا به اطلاعیه‌ی دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر،  با توجه به استقبال چشم‌گیر جامعه‌ی علمی از یازده دوره انتخاب آثار برتر مکتوب در عرصه‌ی مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها، دوازدهمین جشنواره‌ی معرفی و انتخاب آثار برتر مکتوب در زمینه‌ی مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها برگزار می‌شود.

در این فراخوان از تمام نویسندگان، مترجمان، محققان، اساتید و دانش‌پژوهانی که از 1/1/1393 لغایت 1/7/1396 در زمینه‌ی مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها آثاری از قبیل پژوهش، مقاله، پایان نامه، تالیف یا ترجمه‌ی کتاب‌های علمی- آموزشی، داستانی و ... دارند، دعوت شده است که یک نسخه از اصل اثر به همراه آدرس پستی و الکترونیک، تلفن ثابت، تلفن همراه و مشخصات خود را تا تاریخ 30 مهر ماه جاری به آدرس، تهران، بلوار اشرفی اصفهانی بالاتر از میدان پونک بعد از خیابان 21 ، پلاک 20 دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر، دفتر تحقیقات و آموزش ارسال کنند.

لازم به ذکر است، انتخاب آثار برتر در زمینه‌ی مبارزه با مواد مخدر، روان‌گران‌ها و پیش‌سازها شامل آثار تحقیقاتی  پژوهشی، مقالات چاپ شده در فصل نامه‌های علمی پژوهشی یا علمی ترویجی، پایان‌نامه‌های دوره‌ی کارشناسی ارشد یا دکتری و تالیف یا ترجمه کتب علمی- آموزشی و داستانی می‌باشد.

آثار موصوف باید یکی از محورهای مبارزه اعم از پیش‌گیری اولیه از اعتیاد، درمان‌- بازتوانی و صیانت اجتماعی، کاهش آسیب، مقابله با عرضه، ابعاد بین المللی، قوانین مبارزه با مواد مخدر، مشارکت‌های مردمی و ساختار مدیریت و ارزشیابی فعالیت‌ها را تحت پوشش قرار دهد.

0