جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606615
  • 30 اردیبهشت 1397
  • 13:19
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
فعالیت‌های شهرداری شبانه‌روزی و مهم است

شهردار کرمان در آیین معارفه مشاور اجرایی شهردار:

فعالیت‌های شهرداری شبانه‌روزی و مهم است

شهردار کرمان گفت: تمام فعالیت‌های شهرداری، شبانه‌روزی و مهم است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در آیین معرفی مهدی نیکوئی، به‌عنوان مشاور اجرایی شهردار، با بیان این‌که تمام موضوعات شهرداری اهمیت خاص خود را دارد، گفت: وقتی کارها را در شهرداری اولویت‌بندی می‌کنیم، گاهی 10 موضوع در اولویت یک قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به ساختار سنتی شهرداری کرمان، بسیاری از امور را شهردار باید شخصاً پیگیری کند تا به نتیجه برسد؛ بنابراین، باتوجه به گسترگی فعالیت حوزه‌ی شهردار، نیاز بود تا یک‌نفر در کنار شهردار، موضوعات مهم خارج از معاونت‌ها و سازمان‌ها را پیگیری کند.

شهردار کرمان از دکتر نیکوئی، به‌عنوان فردی دست‌پاک و با قابلیت علمی بالا یاد کرد و گفت: دکتر نیکوئی در موارد مختلف فقط به استانداردهای موجود اکتفا نمی‌کنند و باید خودشان در آن مورد به اطمینان برسند.

عالم‌زاده افزود: تعداد نیروهایی با این توان علمی و فنی در شهرداری کرمان اندک است؛ بنابراین، علی‌رغم کار بزرگی که دکتر نیکوئی در عتبات عالیات انجام می‌دادند، از وی درخواست کردیم در شهرداری نیز به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: در برخی موضوعات به دکتر نیکوئی اختیار تام داده خواهد شد تا آن موضوعات را به سرانجام برساند.

شهردار کرمان موضوعات مد نظر استاندار کرمان، پروژه‌ی آرامستان جدید کرمان، برخی پروژه‌های سرمایه‌گذاری معطل‌مانده‌ و سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی پسماند را ازجمله‌ی این موضوعات برشمرد و گفت: اگرچه برخی از این موضوعات در معاونت‌ها و سازمان‌ها پیگیری می‌شود، اما نیاز است به‌صورت جدی‌تر مورد پیگیری قرار گیرد تا به نتیجه برسد.

عالم‌زاده افزود: با حضور دکتر نیکوئی، بر بسیاری از چالش‌های اساسی شهر فائق خواهیم آمد.

مشاور اجرایی شهردار نیز ضمن تشکر از حُسن اعتماد شهردار کرمان گفت: امیدوارم بتوانم به‌عنوان یک خدمت‌گزار با نظارت جناب شهردار، تمام توان خود را جهت خدمت به شهر و شهروندان به‌کار گیرم.

مهدی نیکوئی افزود: امیدوارم بتوانم کارهای در خور شأن مردم کرمان انجام دهم و پاسخ‌گوی حُسن نیت شهردار محترم کرمان باشم.

0