جمعه 31 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9609247
  • 5 مرداد 1399
  • 16:05
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته

استان کرمان همچنان در وضعیت قرمز کروناست

فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۷۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند و ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، دکتر مهدی شفیعی افزود: شمار بیماران بستری در استان از ابتدای اپیدمی تا پنجم مردادماه به سه هزار و ۷۲۳ نفر و تعداد جان‌باختگان به ۳۹۰ نفر رسیده و در حال حاضر ۳۷۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری هستند.
وی هشدار داد: در حال حاضر استان کرمان براساس شاخص‌های وزارت بهداشت در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: ۴۳ نفر از بیماران جدید بستری‌شده در بیمارستان‌های استان، از حوزۀ دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمان، ۲۱ نفر از حوزۀ دانشگاه جیرفت، سه نفر از حوزۀ دانشکده علوم ‌‌پزشکی رفسنجان، پنج نفر از حوزۀ دانشگاه علوم‌ پزشکی بم و پنج نفر از حوزۀ دانشکده علوم‌ پزشکی سیرجان هستند.
شفیعی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۷۸ بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ادامه داد: ۲۲۰ نفر از بیماران بستری در حوزۀ علوم ‌پزشکی کرمان، ۳۲ نفر از حوزۀ دانشکده علوم ‌پزشکی سیرجان، ۶۸ نفر حوزۀ جنوب، ۳۱ نفر حوزۀ علوم ‌پزشکی رفسنجان و ۲۷ نفر در حوزۀ دانشگاه بم بستری هستند.
وی بیان کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۳۷۲۳ نفر به‌دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.
مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم‌‌ پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که چهار نفر از آنها مربوط به مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمان، سه نفر از حوزۀ دانشگاه جیرفت، دو نفر از از حوزۀ دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و دو نفر از حوزۀ دانشگاه بم بودند.

0