شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607093
  • 31 شهریور 1397
  • 14:02
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
قدرت موشکی سپاه، دنیا را به متعجب کرده است

فرمانده آجا در جنوب‌شرق کشور:

قدرت موشکی سپاه، دنیا را به متعجب کرده است

فرمانده آجا در جنوب‌شرق کشور گفت: قدرت موشکی و هوا و فضای سپاه، دنیا را به تعجب واداشته و این از برکات دفاع مقدس است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، به مناسبت هفته دفاع مقدس آئین رژه‌ی نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سرپرست استانداری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش، فرمانده سپاه ثارالله، فرمانده انتظامی استان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، فرماندار و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم؛ فرمانده آجا در جنوب‌شرق کشور ضمن بیاناتی گفت: استکبارستیزی، بیداری اسلامی، دشمن ستیزی، اخلاق و معنویت محوری از برکات دوران دفاع مقدس است.

امیر علیدوست با بیان این‌که در دفاع مقدس ارتش، سپاه و سایر نیروها تکامل یافتند گفت: به برکت دفاع مقدس ارتش کشور یکی از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه و جهان است و این در حالی است که ارتش تحریم شد و با ابتکار و تلاش نیروهای جوان و خلاق، هم اکنون این نیرو در صنایع نظامی در زمین، دریا، هوا و پدافند هوایی به اقتداری دست یافته که دشمن از آن واهمه دارد.

امیر نادر علیدوست افزود: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد و درس‌های دفاع مقدس راه عبور از موانع پیش رو در تمام زمینه‌ها است.

وی گفت:  درس‌های ما از دفاع مقدس به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

وی با اشاره به این‌که امنیت کنونی کشور به برکت بزرگ مردی و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان به دست آمده است، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با درس گرفتن از آموزه‌های عاشورا در مقابل دشمن و ظلم ایستادند و مردانه از مملکت دفاع کردند.

امیر علیدوست با تاکید بر این‌که دفاع مقدس مربوط به همه مردم کشور است و به هیچ حزب، گروه و قشری تعلق ندارد افزود: دفاع مقدس برگ زرین و بی‌نظیری از تاریخ کشور است.

وی تاکید کرد: به برکت دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیشرفت‌های بزرگی داشته و این نیرو امروز در سراسر دنیا برای اسلام و اقتدار نظام اسلامی می‌جنگد و مدافعان حرم نیز از جمله‌ی این عزیزان هستند.

0