جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607331
  • 14 آذر 1397
  • 09:05
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
قدردانی از تلاش‌های شهردار کرمان برای رسیدن به هدفِ «شهری برای همه»

قدردانی از تلاش‌های شهردار کرمان برای رسیدن به هدفِ «شهری برای همه»

نمایندۀ جامعۀ معلولان در ستاد مناسب‌سازی شهر کرمان از تلاش‌های شهردار کرمان برای رسیدن به هدفِ «شهری برای همه» قدردانی کرد.

به گزارش کرمان‌آن‌لاین، شورش دلپسند، در نشست ستاد مناسب‌سازی شهر کرمان برای معلولان، ضمن قدردانی از سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان، خطاب به وی گفت: جامعۀ معلولان سال‌هاست منتظر این اتفاق است تا فرد فرهیخته‌ای مثل شما که دغدغۀ جامعۀ معلولان را دارد، بر مسند شهرداری کرمان بنشیند.

وی با بیان این‌که پرداختن به مشکلات معلولان، فقط در مناسب‌سازی خلاصه نمی‌شود، گفت: در این زمینه نیاز به فرهنگ‌سازی نیز داریم.

دلپسند ضمن تشکر از مناسب‌سازی پارک مشاهیر برای معلولان گفت: این بوستان نواقص بسیار ریزی دارد که شهردار محترم منطقه یک برای رفع این نواقص قول مساعد داده‌اند.

وی افزود: اگر در هر منطقه از شهر کرمان، یک پارک ویژۀ معلولان مناسب‌سازی و تجهیزات لازم در آن نصب شود، این پارک‌ها می‌توانند به مراکزی برای تجمع معلولان تبدیل شوند.

نمایندۀ جامعۀ معلولان در ستاد مناسب‌سازی شهر کرمان، ضمن تشکر به‌دلیل واگذاری یک اتوبوس ویژه به معلولان ضایعۀ نخاعی گفت: حمل‌و‌نقل عمومی شهر کرمان باید به‌تدریج برای استفادۀ معلولان سامان‌دهی شود.

دلپسند با بیان این‌که طبق آمار سازمان ملل، 10 درصد جمعیت هر شهر را معلولان تشکیل می‌دهند، اظهار امیدواری کرد با اقدامات مطلوب شهردار و مدیران شهرداری در زمینۀ مناسب‌سازی شهر کرمان برای معلولان، به هدف شهر ایده‌آل و شهری برای همه برسیم.

محمدرضا احمدی

15.6433